Członkowie plemienia Castanic noszą brzemię mrocznej przeszłości. Przez to są jednym z najbardziej tajemniczych ludów w świecie TERA. W przeciwieństwie do nich klasa Slayer jest powszechnie znana, zwłaszcza ze swojej zabójczej porywczości. Mistrzowie walki w bliskim dystansie nigdy nie rozstają się ze swoją ostrą jak brzytwa bronią. Dzisiaj firma Frogster chciałaby zwrócić Waszą uwagę na informacje, dotyczące plemion i klas z nadchodzącego świata fabularnej, sieciowej gry TERA.
Cechy Rasy: Castanic Niewysocy, czerwonoskórzy, rogaci i długousi Castanic najczęściej noszą blond fryzury. Niezależni i samowystarczalni, mają tendencję do polegania tylko na swoich własnych siłach. Są przebiegli, wytrzymali i zwinni - doskonale wywiązują się z wszelkich zadań zwiadowczych i szpiegowskich. Po klęsce swego boga podczas Wojny Bogów (Divine War) cierpią prześladowania i ucisk. Podobnie jak elfy wysokie, mają swoją mroczną historię, z której wynika skłonność do silnej niezależności oraz specyficzny czarny humor, przez co przebywanie w ich otoczeniu bywa krępujące. Mimo to, Castanic są wciąż integralną częścią federacji i cenionym, choć niełatwym, sojusznikiem.
Cechy Klasy: Slayer Slayer używa swojego potężnego rapiera do wymiatania przeciwników z pola. Preferując mobilność, nosi lekki skórzany pancerz, chociaż jego oręż to bardziej narzędzie druzgocącej i brutalnej siły, niż szybkości i precyzji. Waga miecza spowalnia ataki, ale gdy Slayer występuje w grupie, zadaje ogromne szkody. Umiejętność ataku od tyłu przydaje się szczególnie sojusznikom, którzy utknęli okrążeni przez wroga. Silny atak typu Wir Powietrzny (Whirlwind) kilkakrotnie zwiększa jego podstawową moc i powala wielu wrogów dookoła naraz. Jednak aby Wir Powietrzny (Whirlwind) mógł w pełni zadziałać, Slayer musi zaprzestać aktywności i skupić się na 1,5 sekundy. Czas przygotowania tego typu ataku może wydawać się wadą, ale w zamian wywołuje znacznie potężniejsze zniszczenia niż zwykłe uderzenie! Atak Powalający (Trip Attack) jest skuteczny przeciwko wrogom stojącym bezpośrednio przed Slayerem. Czyni on duże spustoszenie, a jego czas odnowy wynosi 8 sekund. Ta umiejętność, podobnie jak Wir Powietrzny (Whirlwind), zabiera 1,6 sekundy cennego czasu, ale jeśli ją skutecznie uruchomimy - ma wielkie szanse powalenia celu ataku.
Więcej informacji na temat Castanic i Slayera oraz samej gry TERA znajdziesz na oficjalnej stronie: www.Tera-Europe.com.