Czworo ludzi w mieście opanowanym przez strach. Każdy, powodowany tylko sobie znanymi pobudkami i sekretami, weźmie udział w desperackim polowaniu trwającym cztery dni wypełnione tajemniczością i napięciem. To brzmi jak scenariusz dobrego filmu sensacyjnego. Poznajcie bliżej jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów na PlayStation 3 – Heavy Rain.
„Gra ma niezwykłą oprawę graficzną i animację, w tym zaawansowane techniki odwzorowania ruchu „montion capture”, dzięki którym uzyskano nieznany dotąd poziom realizmu” – mówi Agnieszka Pilichowska, Product Manager SCE Polska. ”Każda nasza decyzja, ma nieodwracalny wpływ na rozwój fabuły i losy postaci. Do czego jesteśmy w stanie się posunąć dla bliskiej osoby? ” – dodaje Pilichowska.
„Jak świetnie widać na przykładzie Heavy Rain, rynek gier i filmów wzajemnie się przenika i uzupełnia: ekranizacje gier coraz częściej trafiają na duży ekran, gry uwzględniają elementy filmowe itp. Dla obu rynków oznacza to nowe możliwości wspólnych akcji promocyjnych oraz działań reklamowych. Jak wskazują wyniki Megapanel/PBI, duża grupa użytkowników FilmWebu to miłośnicy nie tylko filmów, ale również gier, dlatego portal idealnie nadaje się do promowania wszelkich produktów elektronicznej rozrywki ” – dodaje Paweł Bochenek, Sales Manager odpowiedzialny za rynek filmów i gier w FilmWeb.pl
Przez tydzień pięć osób z serwisu Filmweb.pl miało możliwość grać w bardzo wczesny kod gry. Zawiera on 11 pierwszych poziomów w języku polskim. Po tygodniu grania, każdy z nich napisał swoją zapowiedź zawierającą ich wrażenia i odczucia. Pierwszy raz tak oczekiwana gra na PlayStation 3 trafia w ręce specjalistów filmowych przed mediami growymi.
Dlatego promocyjne połączenie sił PlayStation i FilmWeb.pl - najpopularniejszego źródła wiedzy o filmach w Internecie - jest oczywiste. W dniach 11.12-18.12.2009 na FilmWeb.pl trwać będzie kampania promocyjna Heavy Rain, która widoczna będzie w postaci grafik na stronie głównej (box ‘Premiery’) oraz newsów z pierwszymi recenzjami gry. FilmWeb planuje również zamieszczenie najciekawszych informacji o Heavy Rain w swoim newsletterze (18.12) wysyłanym do internautów zainteresowanych światem kina oraz konkurs dla najbardziej zaangażowanych.