Zgodnie z wcześniejszymi informacjami gra Rajd Polski miała swoją oficjalną premierą na odbywającym się corocznie w Warszawie, wieńczącym sezon Rajdzie Barbórki. Dzięki współpracy z Orlen Oil przy produkcji gry, zlokalizowaliśmy swoje stanowisko ekspozycyjne w namiocie Orlen Teamu – gdzie poza grą można było zobaczyć między innymi samego Krzysztofa Hołowczyca oraz jego BMW, którym rywalizuje w rajdach pustynnych w tym słynnym Rajdzie Dakar.
Sam namiot zlokalizowany był niewielkiej odległości od słynnego odcinka Karowa – miejsca, gdzie odbywaj się znane „Kryterium Asów” – specjalny przejazd najlepszych trzydziestu kierowców w klasyfikacji generalnej całego Rajdu Barbórka.
Lokalizacja, jak i świetne towarzystwo pozwoliło nam na skuteczne zainteresowanie naszą grą kibiców, którzy tłumnie odwiedzali nasz namiot. Należy przy tym zaznaczyć, że wielką wartością naszego eventu były specjalne symulatory rajdowe użyczone przez firmę play-max. W połączeniu z genialną atmosferą prawdziwego, realnego rajdu wytworzyliśmy niesamowitą atmosferę z okazji premiery gry. Dzięki obecności na tej największej, warszawskiej imprezie rajdowej, udało nam się nawiązać także wiele ciekawych kontaktów. Do najważniejszych z pewnością należy rozmowa z Tommi Makinenem – czterokrotnym mistrzem świata i legendą rajdów samochodowych. Dzięki współpracy z polskim przedstawicielstwem firmy Subaru, Tommi wiedział już o naszej grze, przyjął od nas egzemplarz oraz wyraził zainteresowanie współpracą przy kolejnych projektach. Z pewnością skorzystamy.
Poza terenem Rajdu Barbórki, premiery odbyły się także w wybranych sklepach na terenie kraju. Samochody Rajdowe i piękne hostessy zachęcały do zakupu gry, a także tworzyły atmosferę rajdowego święta – zadowalające wyniki sprzedaży są dowodem na pozytywny odzew odwiedzających sklepy.
Na koniec dziękujemy wszystkim zaangażowanym w projekt osobom, bez których taka produkcja na pewno by nie powstała. Słowa wdzięczności należą się też graczom; w końcu to dla nich robimy to co umiemy najlepiej – czyli gry.