Jednym z większych stresorów dzisiejszego gracza jest niewiedza czy wiernie oczekiwana gra ruszy na posiadanym sprzęcie, czy też nie. Może coś ulepszyć, dokupić, albo może już całkiem zainwestować w nowiuśkie jakże cudowne i niezastąpione narzędzie pracy i rozrywki? Na pewno ci, których pierwszą gwiazdką jest druga odsłona nieziemskiej strzelanki osadzonej w klimatach survival horroru, mogą odetchnąć, bo ich klątwa niepewności została zdjęta. Dnia dzisiejszego EA poinformowała nas tutaj przed komputerami zgromadzonych o minimalnych wymaganiach sprzętowych właśnie gry Dead Space 2.
Pograją sobie na pewno: posiadacze takiego czegoś jak procesor Pentium IV z 2,8 GHz lub chociażby Athlon64 3000+, ma się tam znaleźć wolne miejsce na 10 giga, także karta odpowiedzialna za miłą dla oka kompozycję kolorów i odcieni - jakiś GeForce 6800, albo nawet AMD X1600 Pro z 256 megabajtami. I do tego wszystkiego oczywiście w miarę przyzwoite obRAMowanie żeby to się trzymało wszystko kupy z 1 giga na XP, a dla tych nowocześniejszych z Vistą albo "Siódemką" to potrzeba 2 giga ramki.
Oczywiście jeśli ktoś ma lepszy sprzęt, w co nie wątpię to nic nie zaszkodzi chyba, prawda?
Ah... i ci wygodni i ci co ich problemy żołądkowe po świętach nękają - macie:
Procesor: Pentium IV 2,8 GHz
Grafika: GeForce 6800 lub AMD X1600 Pro, 256MB
RAM: 1GB - XP, 2GB - Vista, 7
Wolne miejsce: 10GB