Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że sprzedaż PS3 w Polsce przekroczyła 300 000 sztuk. PS3 to konsola do gier najnowszej generacji, również w stereoskopowym 3D, oraz kompletny system domowej rozrywki oferujący między innymi możliwość oglądania filmów Blu-ray, w tym również w 3D, korzystania z darmowego dostępu do PlayStation Network, czy materiałów telewizyjnych na żądanie.
Chcieliśmy podziękować za wsparcie wszystkim fanom i posiadaczom produktów PlayStation w Polsce.– powiedział Marcin Ziobrowski, dyrektor generalny w SCE Polska – Sukces PS3 w Polsce jest możliwy nie tylko dzięki fantastycznej sprzedaży, ale również poprzez tworzenie aktywnej i dynamicznej społeczności użytkowników skupionych wokół marki PlayStation.
Według danych GfK Polonia, udział marki PlayStation w sprzedaży konsol w Polsce w 2010 roku wyniósł 72,4%. W kategorii konsol domowych (Home Console) produkty PlayStation miały 64,4% rynku, natomiast PS3 posiadało ponad połowę sprzedaży z udziałem 51,4%. W segmencie przenośnych konsol do gier (Portable Console) udziały PSP (PlayStation Portable) wyniosły 95,4%.
Polska jest fenomenalnym rynkiem dla marki PlayStation, czego dowodem jest nie tylko silna sprzedaż PS3, ale również dominująca pozycja PSP– dodał Maciej Kmiołek, dyrektor marketingu w SCE Polska. Mamy nadzieję, że również w 2011 roku będziemy mogli cieszyć się z sukcesów naszych produktów. Wierzymy, że wraz z premierami Killzone 3, MotorStorm Apokalipsa, Socom: Polskie Siły Specjalne, inFamous 2, Resistance 3, Ratchet & Clank: 4 za Jednego, Uncharted 3: Oszustwo Drake’a, wieloma nowymi grami do PlayStation Move i poszerzającą się ofertą katalogu PSP Essentials dla najmłodszych uda nam się to osiągnąć.
Wszystkie najważniejsze premiery gier od SCE Polska wydawane są w polskich wersjach językowych.