Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

Razer i 4G Dual Sensor System

Dodano dnia 08-06-2011 22:49

Kategoria: Ze świata

Razer, czołowy producent high-endowych peryferiów do grania, przedstawił dzisiaj całkowicie nową technologię o nazwie 4G Dual Sensor System, która znajdzie zastosowanie w myszkach dedykowanych do gier. Nowa technologia łączy zalety sensorów laserowych i optycznych, zwiększając do maksimum precyzję śledzenia ruchów myszki. Najnowszy system sensorów Razera został stworzony przede wszystkim z myślą o najbardziej popularnych, profesjonalnych myszkach do gier, a zostanie użyty po raz pierwszy w nowych wcieleniach myszek Razer Mamba i Imperator.

W roku 1998 Razer przedstawił światu pionierskie rozwiązania, w myszce dedykowanej graniu. Od tego czasu firma jest stale krok do przodu przed konkurencją. W czasie gdy wszyscy stosowali sensory 500 dpi, myszy Razera działały już na technologii 2000dpi lub lepszej. Precyzja śledzenia ruchów myszki w urządzeniach Razera jest wciąż niedoścignionym wzorem dla innych.

Razer to firma z zespołem najwyższej klasy naukowców i inżynierów skoncentrowanych na wytwarzaniu najbardziej zaawansowanych i pionierskich technologii dedykowanych akcesoriom do gier. Dzięki pracy tych ludzi i konsultacjom profesjonalnych graczy, Razer znów pokazuje światu sensor nowej generacji, który znajdzie zastosowanie w wyjątkowych myszkach.

4G Dual Sensor System to połączenie dwóch światów – sensora optycznego i laserowego, którego efektem jest podwójny poziom precyzji śledzenia ruchów myszki. Kalibracja czułości myszki do rodzaju powierzchni na której jest używana, optymalizuje śledzenie ruchów, co z kolei przekłada się na lepszą wydajność urządzenia podczas grania. Nowy system działa również gdy myszka jest uniesiona nad podłożem. Co więcej można ustalić moment, w którym śledzenie ruchów po oderwaniu od podłoża zostanie wyłączone. Ta cecha myszki jest szczególnie ważna dla grających w FPS. Podczas grania w FPS-y gracze często unoszą myszkę nad podkładką, co umożliwia wykonywanie szybkich, zamaszystych ruchów.

„To wspaniałe uczucie móc ponownie obwieścić światu, że znów stworzyliśmy najbardziej precyzyjny i zaawansowany technologicznie sensor. Nad tym rozwiązaniem pracowaliśmy wraz z profesjonalnymi graczami, testując je intensywnie w grach i stale ulepszając, aż do momentu gdy wszyscy byliśmy pewni, że osiągnęliśmy najwyższy poziom precyzji, spełniający największe oczekiwania graczy.” powiedział Robert “RazerGuy” Krakoff, szef Razer USA. „Myszki to podstawowe urządzenie do grania. W tym segmencie tkwią korzenie naszej firmy, to właśnie myszka była naszym pionierskim na skalę światową rozwiązaniem dedykowanym grom. To nadal jeden z najważniejszych obszarów działań naszych laboratoriów badawczo-rozwojowych, dlatego też możliwość oddania w ręce graczy z całego świata nowego, wspaniałego sensora, to naprawdę ekscytujące uczucie.”

Nowy sensor 4G Dual Sensor System, to przede wszystkim połączenie dwóch systemów w jednym, kalibracja czułości do rodzaju powierzchni, możliwość ustawienia wysokości unoszenia myszki i dziesięć razy szybsze wykrywanie rodzaju powierzchni w porównaniu do sensorów poprzedniej generacji. Ta technologia trafi do nowej wersji Razer Mamba i Razer Imperator, dzięki czemu staną się one pod względem wydajności bezkonkurencyjnymi urządzeniami dedykowanymi graniu.

„Muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem” powiedział Jan “mouz|Bishop” Koch, weteran Counter-Strike: Source™, profesjonalny gracz “Nigdy nie miałem w ręku myszki, która tak wspaniale działa po oderwaniu od powierzchni.”

"Bez względu na rodzaj używanej podkładki myszka z nowym sensorem zawsze odznaczała się wysoką precyzją śledzenia, które wyłączało się w dokładnie takim momencie jak tego chciałem.” powiedział Maciej “srs|av3k” Krzykowski legenda Quake Live™ z Serious Gaming.
„Każdy kto wypróbuje myszki Razer Mamba lub Razer Imperator będzie zaskoczony wprost kosmiczną precyzją śledzenia ruchów, jaką zapewnia nowy sensor”, powiedział Kim “MYM|SaSe” Hammar, StarCraft II™ mistrz turnieju The Road to Korea w Szwecji.
AUTOR
Piotr 'Piotru' Ostrowski

Piotr "Piotru" Ostrowski

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI

[Nowa gra] - Hooligan Fighters...

How To Play Video Games...

How To Play Video Games...

Społeczność wydaje grę Spo...

Sztuczna inteligencja w grze -...

Nowa recenzja gry "StarDrive"...

Wsiądź i ścigaj się z najl...

Nowa recenzja gry "Fallen Ench...

Poznaj świat dinozaurów z Wo...

Nowa waluta Microsoft w sklepi...

The Stanley Parable - Recenzja...

PlayStation®4 – THIS IS FOR...

BoxOff poszerza ofertę o gry ...

GTR Evolution nowością w ser...

Rekordowy RuneFest zgromadził...


REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 19.04 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x