W pewnym wywiadzie, prezes studia Flying Wild Hog, Michał Szustak stwierdził, że gra zostanie wydana tylko na PC, ze względu na świeżość samego studia i skupienia się na jednej platformie. „Naprawdę chcieliśmy tworzyć i wykorzystywać własne technologie”, możemy przeczytać w wywiadzie. Więcej w rozwinięciu.
„Nasz silnik został zbudowany tylko do strzelanek, w której gracz będzie wykorzystywał maksymalnie dużo fizyki i zniszczeń, z niesamowitą grafiką, ale przede wszystkim dobrze zoptymalizowaną. Każdy wie, że jest mnóstwo konwersji gier z konsol na PC, ale optymalizacja uniemożliwia dobrą grę. Poza tym PC wyprzedza konsole od czterech do pięciu lat”
„Jeśli chcesz pokazać niesamowite fajerwerki, lepiej i łatwiej będzie pokazać je na komputerze PC. Ponadto w dobie gier wyglądających jak filmy, w który bierzemy aktywny udział, chcieliśmy stworzyć grę dla starej szkoły graczy PC, dla wychowanków „Doom”, „Quake” czy „Painkiller”.
Szustak wyjawił, że prace nad grą zostały rozpoczęte w kwietniu 2009r.
„Dlaczego ujawniamy się tak późno? Uważamy, że gry nie lubią wielkiego show. Poza tym, jeżeli byśmy ujawnili grę od razu po rozpoczęciu prac, nie mielibyśmy nic do mówienia, a tak teraz jest masa rzeczy. Chcemy, by gracze czuli do nas zaufanie, a my dołożymy wszelkich starań by to zaufanie zatrzymać”.
Źródło: vg247.com