Dzisiaj w siedzibie firmy CD Projekt odbyła się konferencja „Dzień Inwestora”, podczas tego wydarzenia spółka CD Projekt RED S.A. oraz pozostające w grupie spółki zależne ogłosiły swoje strategiczne plany na lata 2012-2015.
Do publicznej informacji podane zostały główne cele strategiczne firmy CD Projekt Sp. z o.o.:
- Wygenerowanie wzrostu przychodów w okresie najbliższych 2 lat na poziomie kilkunastu procent.
- Podniesienie zyskowności spółki i osiągnięcie marżowości netto na poziomie 7% do 2015 roku.
- Głęboka dywersyfikacja katalogu dystrybucyjnego poprzez poszerzenie dystrybucji o nowe kategorie z poza segmentu gier video.
- Uruchomienie nowych strategicznych segmentów działalności opartych o nowe modele biznesowe.
Firma nakreśliła plany na najbliższy rok informując szczegółowo o celach na pierwszy kwartał 2012:
- Uruchomienie nowej linii produktowej o szacowanym potencjale przychodu na poziomie 5 mln zł.
- Rozpoczęcie działalności operacyjnej w nowym kanale sprzedaży – dystrybucja kinowa (zapowiedziana pierwsza premiera kinowa).
- Pozyskanie nowego partnera w kategorii gry video.
Z planów na kolejne kwartały 2012 roku CD Projekt ujawnił:
- Uruchomienie nowoczesnego systemu ERP pozwalającego na optymalizację kosztów i procesów biznesowych.
- Poszerzenie obsługiwanych kanałów dystrybucyjnych o co najmniej dwóch nowych odbiorców posiadających w sumie 30 marketów oraz jeden duży sklep wysyłkowy.
- Uruchomienie nowego projektu internetowego wspierającego sprzedaż hurtową.
Plany na lata 2013-2015 skupiają się przede wszystkim wokół dalszego rozwijania kluczowych dla firmy projektów i zostaną bardziej szczegółowo przedstawione i opisane podczas kolejnych konferencji grupy.
Created by