Firma Infernum, producent i wydawca gier z siedzibą w Berlinie, ogłosiła dzisiaj, że Johann Butting oraz Martin Korbmacher zasilili szeregi nowej rady nadzorczej firmy. Ponadto Infernum powołuje radę doradców, w skład której wchodzą doświadczeni eksperci - Sean Kauppinen, Jess Mulligan oraz Dave Wolverton.
„Infernum to dynamiczny start-up, tak więc cieszymy się, że udało się nam pozyskać doskonałych ekspertów, podchodzących z zapałem i entuzjazmem do realizacji misji firmy.
To potwierdzenie obranego wcześniej kursu, jak i pozycji Infernum, jako ważnego gracza międzynarodowego rynku gier online. Dzięki współpracy z Johannem Buttingiem oraz Martinem Korbmacherem zyskaliśmy pracowników posiadających olbrzymi know-how oraz rozległą wiedzę z zakresu marketingu online i finansów. Ta wiedza jest dodatkowo uzupełniana wybitną znajomością branży naszych nowych współpracowników - Jessa Mulligana oraz Dave’a Wolvertona. Jestem przekonany, że współpraca z tymi ludźmi, to świetna inwestycja w przyszłość firmy oraz nieoceniona pomoc przy wydaniu naszego pierwszego tytułu „Brick-Force” w Stanach Zjednoczonych i Europie. Nowi ludzie pomogą nam również wypromować kolejny, nie zapowiedziany jeszcze tytuł, nad którym pracujemy równolegle.” mówi Andreas Weidenhaupt, CEO Infernum.
Johann Butting jest ekspertem w dziedzinach marketingu online oraz dystrybucji w branży mediów. Swoje doświadczenie zdobył podczas dziesięcioletniej pracy w segmencie online, między innymi jako menedżer w Google oraz CEO Holtzbrinck Digital.
Sean Kauppinen jest CEO International Digital Entertainment Agency, na swoim koncie ma ponad piętnastoletni staż w branży gier. Piastował stanowiska senior managera w Sony Online Entertainment oraz Ubisoft, a podczas swojej kariery brał udział w premierach ponad 450 gier.
Jess Mulligan znany jest między innymi jako współtwórca biblii twórców gier online
– „Designing Online Games: An Insider's Guide”, z branżą gier jest związany już od 26 lat. Podczas swojej kariery piastował wysokie stanowiska, pracował przy ponad 50 grach, w tym hitach, takich jak „Ultima Online” czy „Asheron’s Call”.
Dave Wolverton ma na swoim koncie ponad 20 milionów sprzedanych książek oraz tytuł bestsellerowego autora, przyznany przez New York Times. Jego talent pisarski został wykorzystany przez twórców serii „Gwiezdne Wojny” oraz „Mumia”. Ponadto, Dave posiada bogate doświadczenie jako producent filmowy oraz game designer (m.in. „Starcraft”), dzięki czemu jest światowej klasy ekspertem od tytułów projektowanych dla wielu mediów.
Firma Infernum zatrudnia obecnie ponad 30 pracowników w Berlinie oraz Szanghaju. Już przed wejściem na rynek, firma mogła pochwalić się ponad 400 000 zarejestrowanymi kontami w pierwszym tytule – „Brick-Force”.