Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

Diablo III ustanawia nowy rekord sprzedaży!

Dodano dnia 23-05-2012 18:45

Kategoria: Plotki i ciekawostki

Spółka Blizzard Entertainment, Inc. ogłosiła w dniu dzisiejszym, że w ciągu pierwszych 24 godzin od wydania gry Diablo III, sprzedano ponad 3,5 miliona egzemplarzy, ustanawiając absolutny rekord dla najszybciej sprzedającej się gry PC. Liczba ta nie uwzględnia ponad 1,2 miliona graczy, którzy otrzymali Diablo III w zamian za udział w promocji Roczna Przygoda w World of Warcraft. W sumie, ponad 4,7 miliona graczy na całym świecie było gotowych do walki o Sanktuarium już pierwszego dniu sprzedaży Diablo III -- sprawiając, że była to największa premiera w historii, jeśli chodzi o gry komputerowe.

Po pierwszym tygodniu od premiery liczba graczy wzrosła do ponad 6,3 milionów.* Wynik ten nie uwzględnia również graczy z koreańskich kafejek internetowych, gdzie Diablo III stało się najpopularniejszą grą, osiągając rekordowy udział w rynku, który na dzień 22 maja wynosił 39%.

„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że tyle osób na całym świecie postanowiło zakupić swój egzemplarz Diablo III i wejść do gry w momencie uruchomienia serwerów”, powiedział Mike Morhaime, dyrektor generalny i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Żałujemy także, że mimo wielu przygotowań nie zdołaliśmy zapewnić wszystkim odpowiednich wrażeń z gry w tym początkowym okresie. Chcę raz jeszcze zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości miliony graczy w Diablo III bawiło się w grze. Wszystkim graczom dziękuję za ich nieustające wsparcie”.

„Jeśli chodzi o dzisiejszy komunikat, zdajemy sobie sprawę, że ustanowienie nowego rekordu sprzedaży w dniu premiery jest wspaniałym osiągnięciem,” kontynuował Morhaime. „Najbardziej dumni jesteśmy jednak z komentarzy na temat rozgrywki, które otrzymaliśmy od graczy na całym świecie. Cieszymy się, że Diablo III sprostało wysokim oczekiwaniom graczy i z radością powitamy kolejnych gości w świecie Sanktuarium”.

Diablo III miało premierę 15 maja, w ponad 8 000 sklepach na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady, Europy, Korei Południowej, Azji Południowo-Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, a także Tajwanu, Honk Kongu i Makau, które otworzyły swe podwoje o północy czasu lokalnego, świętując premierę gry. Oprócz możliwości zakupu gry w sklepach detalicznych, gracze w wymienionych regionach, a także w Meksyku, Argentynie, Chile i Brazylii mogą kupić cyfrową wersję Diablo III na oficjalnej witrynie Diablo III (http://www.diablo3.com).

Diablo III jest dostępne na komputery z systemem Windows XP/Windows Vista/Windows 7 oraz Macintosh w sugerowanej cenie 59,99 EUR, zarówno za wersję pudełkową, jak i cyfrową, sprzedawaną bezpośrednio przez firmę Blizzard. Gra otrzymała klasyfikację wiekową 16+ w systemie PEGI.

Gracze z wymienionych państw Ameryki Łacińskiej oraz Rosji będą mogli kupić Diablo III w lokalnych sklepach od 7 czerwca. Rosyjska wersja gry do pobrania zostanie udostępniona również 7 czerwca. Poza wersją angielską Diablo III, dostępne są w pełni zlokalizowane wersje w następujących językach: hiszpański (dialekt południowoamerykański), brazylijski portugalski, francuski, niemiecki, hiszpański, włoski, polski, rosyjski, koreański i tradycyjny chiński.

Diablo III kontynuuje epicką fabułę Diablo, zaś gracze wcielają się w postać jednego z pięciu bohaterów – barbarzyńcy, szamana, czarownika, mnicha lub łowcy demonów – i ruszają do emocjonującej walki z nieprzebranymi legionami zła. W trakcie heroicznej wyprawy, której celem jest uwolnienie Sanktuarium od deprawujących mocy Płonących Piekieł, gracze odwiedzą różnorodne i niebezpieczne krainy, nabiorą doświadczenia i umiejętności oraz zdobędą artefakty o niewiarygodnej potędze. Spotkają także kluczowe postacie, które dołączą do nich w boju lub wesprą ich na różne sposoby. Cechami charakterystycznymi gry są intuicyjny interfejs, szybka akcja oraz wciągająca rozgrywka, której oczekują wszyscy miłośnicy Diablo.

Diablo III było od podstaw tworzone w taki sposób, by w pełni wykorzystywać funkcjonalność platformy Battle.net, która zapewnia wydajne narzędzia w zakresie dobierania graczy i komunikacji, co pozwala poszukiwaczom przygód łatwo i wygodnie łączyć się w grupy w trybie współpracy. Battle.net gwarantuje także bezpieczną infrastrukturę dla domu aukcyjnego Diablo III, pełnego różnych opcji targowiska, na którym bohaterowie Sanktuarium mogą wymieniać swoje wywalczone w pocie czoła skarby. Aby dowiedzieć się więcej na temat domu aukcyjnego oraz pozostałych elementów Diablo III, odwiedź oficjalną stronę gry, pod adresem http://www.diablo3.com.
 
Blizzard Entertainment pracuje aktualnie nad wieloma grami i w związku z tym oferuje możliwość zatrudnienia na różnych stanowiskach – więce informacji i wskazówki dot. aplikowania można znaleźć na stronie http://jobs.blizzard.com.
AUTOR
Piotr 'Piotru' Ostrowski

Piotr "Piotru" Ostrowski

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI

[Nowa gra] - Hooligan Fighters...

How To Play Video Games...

How To Play Video Games...

Społeczność wydaje grę Spo...

Sztuczna inteligencja w grze -...

Nowa recenzja gry "StarDrive"...

Wsiądź i ścigaj się z najl...

Nowa recenzja gry "Fallen Ench...

Poznaj świat dinozaurów z Wo...

Nowa waluta Microsoft w sklepi...

The Stanley Parable - Recenzja...

PlayStation®4 – THIS IS FOR...

BoxOff poszerza ofertę o gry ...

GTR Evolution nowością w ser...

Rekordowy RuneFest zgromadził...


REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 20 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x