CD Projekt informuje o nawiązaniu współpracy z DISCOVERY COMMUNICATIONS EUROPE LIMITED, globalnym wydawcą telewizyjnym i producentem filmów dokumentalnych. Efektem współpracy będzie rozszerzenie oferty wydawniczej CD Projekt o pełne porfolio filmów popularnonaukowych i przyrodniczych wydawanych na nośnikach Blu-ray i DVD pod marką Discovery.
Discovery Channel to jeden z najpopularniejszych kanałów tematycznych skierowany do osób ciekawych świata i pragnących poszerzać swoje horyzonty. Nadawane od 1985 roku przez Discovery Channel programy to najwyższa jakość dokumentu, budzące ciekawość tematy, niesamowite historie i nieznane odkrycia. Legendarną już produkcją mająca wielbicieli na całym świecie jest seria „Jak to jest zrobione?”, pokazująca proces produkcji przedmiotów codziennego użytku w niezwykle ciekawy sposób.
„Współpraca z Discovery to dla nas kolejny krok w rozwoju porfolio firmy, do którego po raz pierwszy dołączają filmy dokumentalne. Nasze doświadczenie wydawnicze pozwoli nam na stworzenie oferty o wyjątkowej jakości i dotarcie do wymagającej grupy odbiorców tego coraz popularniejszego gatunku”. – mówi Michał Gembicki, Dyrektor Zarządzający CD Projekt.
Jeszcze w tym roku na rynku ukażą się pierwsze tytuły pod marką Discovery Channel, a wśród nich prawdziwe hity wśród programów popularnonaukowych takie jak „Bear Grylls w miejskiej dżungli” czy „Broń przyszłości”. W ofercie nie zabraknie również filmów przyrodniczych ukazujących piękno naszej planety, historię życia na Ziemi czy tajemnice kosmosu. Produkcje Discovery, które dołącza do port folio CD Projekt to również filmy historyczne (Discovery Historia), dokumentalne o zwierzętach (Animal Planet), naukowo-techniczne (Discovery Science), a także filmy poświęcone stylowi życia (TLC). Wśród wyjątkowych produkcji Discovery znajdą się filmy znane z telewizyjnych kanałów, jak i zupełnie nowe, premierowe dokumenty.