Firma Genius poinformowała, że wszystkie modele głośników dostępne na polskim rynku objęte są gwarancją w systemie door-to-door. Realizacja naprawy uszkodzonego sprzętu sprowadza się, w uproszczeniu, do wydania go kurierowi.
System door-to-door to sposób realizacji naprawy, który polega na przesłaniu uszkodzonego produktu do serwisu. Naprawione urządzenie wraca tą samą drogą do właściciela, natomiast wszelkie koszty są pokrywane przez serwis.
Aby zrealizować gwarancję w systemie door-to-door, wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia na stronie rma.fixit.pl. Następnie należy wydrukować etykietę RMA i wydać sprzęt kurierowi, który po jego odbiór powinien stawić się w ciągu dwóch dni roboczych. Trzeba również pamiętać o dołączeniu kopii dokumentu zakupu, potwierdzającego, że produkt jest objęty gwarancją.
Po weryfikacji usterek urządzenie jest naprawiane i odsyłane do klienta. Każda przesyłka jest ubezpieczona, dlatego warto dokładnie sprawdzić jej stan i zawartość w obecności kuriera, a w razie potrzeby sporządzić protokół szkody.
Wszystkie głośniki marki Genius objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Pełna procedura serwisowa znajduje się na stronie www.genius-polska.pl w zakładce „Kontakt".