Britain's Entertainment Retailers Association, ogłosiło na co w roku 2009 Brytyjczycy najchętniej wydawali swoje pieniądze. Okazuje się, że spośród wszystkich możliwości najczęściej sięgano po grę wideo. Mowa o Modern Warfare 2, które w samym kraju herbatą płynącym znalazła już prawie 3 miliony kupców.
Poniżej zestawienie pierwszej dziesiątki. Jak widać MW2 nie jest jedyną grą w tym rankingu. Czyżby interaktywna rozrywka zaczynała wypierać inne formy spędzania wolnego czasu? A może to kwestia tego, że Call of Duty jest Call of Duty?
1. COD: Modern Warfare 2 (Activision) – 2,926,637 game
2. Harry Potter Half-Blood Prince (Warner) – 2,193,700 video
3. FIFA 10 (EA) – 2,155,697 game
4. Quantum of Solace (Fox) – 2,040,229 video
5. Twilight (E1 Ent) – 1,815,543 video
6. Susan Boyle: I Dreamed A Dream (Sony) – 1,714,369 music
7. Wii Sports Resort (Nintendo) – 1,488,797 game
8. Lady GaGa: The Fame (Universal) – 1,458,289 music
9. Slumdog Millionaire (Fox) – 1,383,838 video
10. Transformers Revenge Fallen (Paramount) – 1,362,020 video