Cenega, partner firmy Warner Bros. Interactive Entertainment w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech, z przyjemnością informuje, że w planie wydawniczym dystrybutora znalazła się gra F.E.A.R. 3. To gra, która przyprawi o zawał serca, nawet największych miłośników horroru, a naładowana adrenaliną akcja z paranormalnymi elementami z pewnością trafi w gusta weteranów strzelanek. F.E.A.R. 3. zostanie wydane na konsole PlayStation®3, Xbox 360®PC z Windows™ jesienią 2010. oraz na
Alma powraca w F.E.A.R. 3, ale tym razem jej synowie – Point Man i Paxton Fettel – wprowadzą tryb różnorodnej kooperacji, umożliwiając graczom wyraźnie różniące się zdolności, które wpłyną na sposób rozgrywki i gry partnera z trybu kooperacji. Zarówno w zabawie dla pojedynczego gracza, jak i w trybie kooperacji, gracze będą mogli wcielić się w Point Mana, genetycznie usprawnionego super żołnierza, który pojawił się już w pierwszej części F.E.A.R. W trybie kooperacji będzie można także kontrolować jego współspiskującego brata, Paxtona Fettela, którego niezwykłe moce telekinetyczne wyciągnęły z grobu. Gra jest tworzona przez Day 1 Studios, twórców oryginalnej gry F.E.A.R na konsole, przy współudziale firmy Monolith Studios.
“Warner Bros. Interactive Entertainment pozwala ewoluować marce F.E.A.R. łącząc w F.E.A.R. 3 najlepsze elementy horroru, gry w trybie kooperacji oraz intensywnej akcji w gatunku FPS,” powiedział Martin Tremblay, Prezes Warner Bros. Interactive Entertainment. „Monolith Productions przekazało pałeczkę zespołowi Day 1 Studios, aby stworzyli grę o najwyższej jakości, która pozostając wierną korzeniom marki F.E.A.R. jednocześnie przeniesie graczy na nowy poziom rozgrywki.”
Aby zapewnić ekstremalne przeżycia w F.E.A.R. 3, konsultacji w projekcie udziela legendarny reżyser horrorów John Carpenter (Halloween, Wioska przeklętych) oraz uznany przez krytykę scenarzysta filmów i komiksów grozy Steve Niles (30 dni mroku). Steve Niles współtworzył scenariusz gry, natomiast John Carpenter uczestniczył przy tworzeniu przerywników filmowych w grze.
“Po okresie bliskiej współpracy z firmą Monolith, Day 1 dostąpiło honoru tworzenia kolejnej części marki F.E.A.R. z zachowaniem najważniejszych elementów serii, wnosząc jednocześnie powiew świeżości do walki i nowego doświadczenia horroru w F.E.A.R. 3,” powiedział Denny Thorley, założyciel i Prezes Day 1 Studios. „Gracze mogą oczekiwać po grze nowych opcji, jak różnorodna kooperacja, rozwinięty system osłon i jeszcze więcej strachu.”
Więcej informacji na temat F.E.A.R. 3 na stronie www.whatisfear.com.