Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

Hawken - wywiad z Johnem Parkiem

Dodano dnia 12-02-2013 11:29

Artykuł

K.Z.: Na rynku znajduje się inna gra, nawiązująca do walk ogromnych robotów, „MechWarrior Online”. Pod jakim względem Hawken różni się od tej produkcji?

J.P.: Różnica pomiędzy Hawken a "MechWarrior" leży w rdzeniu mechaniki gry. Poza kwestią gatunku, chcemy popchnąć naszą produkcję w kierunku wyjątkowych sytuacji bojowych, aby gracze mogli doświadczać różnych stylów rozgrywki, za pomocą różnych typów mechów. Wszyscy jesteśmy fanami całego ich świata i cieszymy się z możliwości bycia jego częścią.

K.Z.: Jak na razie, na polu bitwy mogą się spotkać drużyny złożone z maksymalnie ośmiu graczy. Czy w przyszłości ta liczba się zwiększy?

J.P.: Temat zostanie rozpatrzony w momencie dyskusji dotyczącej zrównoważeniu balansu w grze oraz nowych map. Uważamy jednak, że w tym momencie liczba ta jest jak najbardziej sensownym rozwiązaniem.



K.Z.: Czy wraz z premierą gry możemy spodziewać się polepszenia oprawy audiowizualnej?

J.P.: Tak, jest to coś, co ciągle staramy się ulepszać. Chcemy zmodernizować ilość klatek na sekundę, efekty wizualne oraz SOUND FX, by wzmocnić doświadczenie z grą Hawken.

K.Z.: W imieniu swoim i użytkowników serwisu gieromaniak.pl dziękuje za rozmowę i czekam na kolejne wieści dotyczące Hawken. Życzę również wielu sukcesów!
<< poprzednie 1 2
AUTOR
Avatar użytkownika Krystian ″Kris″ Zuń
Krystian
Zuń
"Kris"
SPIS TREŚCI
  1. Hawken - wywiad z Johnem Parkiem
  2. Hawken - wywiad z Johnem Parkiem
POWIĄZANIA Z GRAMI
REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2020. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 6.72 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x