Hawken - wywiad z Johnem Parkiem
Dodano dnia 12-02-2013 11:29
K.Z.: Na rynku znajduje się inna gra, nawiązująca do walk ogromnych robotów, „MechWarrior Online”. Pod jakim względem Hawken różni się od tej produkcji?
J.P.: Różnica pomiędzy
Hawken a "
MechWarrior" leży w rdzeniu mechaniki gry. Poza kwestią gatunku, chcemy popchnąć naszą produkcję w kierunku wyjątkowych sytuacji bojowych, aby gracze mogli doświadczać różnych stylów rozgrywki, za pomocą różnych typów mechów. Wszyscy jesteśmy fanami całego ich świata i cieszymy się z możliwości bycia jego częścią.
K.Z.: Jak na razie, na polu bitwy mogą się spotkać drużyny złożone z maksymalnie ośmiu graczy. Czy w przyszłości ta liczba się zwiększy?
J.P.: Temat zostanie rozpatrzony w momencie dyskusji dotyczącej zrównoważeniu balansu w grze oraz nowych map. Uważamy jednak, że w tym momencie liczba ta jest jak najbardziej sensownym rozwiązaniem.
K.Z.: Czy wraz z premierą gry możemy spodziewać się polepszenia oprawy audiowizualnej?
J.P.: Tak, jest to coś, co ciągle staramy się ulepszać. Chcemy zmodernizować ilość klatek na sekundę, efekty wizualne oraz SOUND FX, by wzmocnić doświadczenie z grą
Hawken.
K.Z.: W imieniu swoim i użytkowników serwisu gieromaniak.pl dziękuje za rozmowę i czekam na kolejne wieści dotyczące Hawken. Życzę również wielu sukcesów!