Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

RECENZJA
ZAPOWIEDŹ
PUBLICYSTYKA
PORADNIK
GALERIA
FILMY
AKTUALNOŚCI
Komputer osobisty
Dungeon Keeper
Dungeon Keeper box
Producent:-
Wydawca:-
Dystrybutor:-
Premiera (polska):nieznana
Premiera (świat):nieznana
Gatunek:
Mam
Ukończona
Czekam
Obserwuj
Ulubione
Ocena oczekiwana
Redakcja
Czytelnicy
Ta gra nie została jeszcze oceniona przez naszą redakcję.

Ocena ogólna:

?

Zagłosuj
Zobacz szczegóły

Dungeon Keeper

Dodano dnia 29-08-2008 18:09

Kody

Połączenia dające ciekawe efekty:
W świątyni złóż ofiarę z muchy i pająka - dostaniesz maga. Jeżeli złożysz
dwie muchy - zakończenie bieżącego projektu badań. Dwie ofiary z żuka -
zakończenie bieżącego projektu budowniczego. Ofiara z żuka i pająka - czarna
dama. Wreszcie - trzy pająki złożone w ofierze dają demona żółciowego.
Oto charakterystyki występujących w grze bohaterów. Ponieważ istnieją już
patche pozwalające wykorzystywać bohaterów (oraz mamy zwykłą możliwość
"zmiany strony" podczas tortur), warto poznać ich mocne i słabe strony.
Uwagi:
Cechy bohatera (siła, obrona itd.) przedstawiają stan z 1. poziomu.
Koszt - pojedyncza opłata za trening lub zwabianie stworów.
Doświadczenie - uzyskiwane w bitwie lub podczas treningu.
Postacie
----------
Typ bohatera: Czarodziej
SIŁA: 20; OBRONA: 15; ZRĘCZNOŚĆ: 100
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 5; ENERGIA: 350
Ulubiona praca: badania
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: brak
Moc zwabiania stworów: 4; koszt: 25
Szybkość pracy w bibliotece: 5; w warsztacie: 1
Preferowany atak: na odległość
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 14; podczas treningu: 2; koszt treningu: 30
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Rakieta 1
3 3500 Ognista Kula 3
4 5000 Odbicie 5
5 6500 Uzdrowienie 5
6 8500 Zamrożenie 6
7 10500 Sztorm 7
8 13000 Wyssanie 8
9 16000 Spowolnienie 9
10 20000 Ogniowa Bomba 10
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 4; Brak Kurnika: 1; Przebudzenie: 250
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowanie: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 300; Stanie na na martwym sojuszniku: 60; Torturowanie: 4
W świątyni: -50; Spanie: -1; Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -330
Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Barbarzyńca
SIŁA: 60; OBRONA: 50; ZRĘCZNOŚĆ: 70
UMIEJĘTNOŚCI: 60; SZCZĘŚCIE: 10; ENERGIA: 700
Preferowana praca: trening
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: kopanie, badania
Moc zwabiania stworów: 1; koszt: 18
Szybkość pracy w bibliotece: 0; w warsztacie: 2
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 6; podczas treningu: 3; koszt treningu: 40
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Miecz 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Brak 0
5 6500 Brak 0
6 8500 Pancerz 6
7 10500 Brak 0
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Brak 0
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 2; Brak Kurnika: 2; Przebudzenie: 100
Stanie na martwym przeciwniku: -14; Zdenerwowany: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 20; Torturowanie: 4
W świątyni: -50; Spanie: -3; Posypanie złotem: -750
Wygranie bitwy: -400; Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Łucznik
SIŁA: 20; OBRONA: 20; ZRĘCZNOŚĆ: 100
UMIEJĘTNOŚCI: 60; SZCZĘŚCIE: 15; ENERGIA: 300
Preferowana praca: w warsztacie
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania
Moc zwabiania stworów: 2; koszt: 8
Szybkość pracy w bibliotece: 2; w warsztacie: 2
Preferowany atak: na odległość
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 13; podczas treningu: 1; koszt treningu: 8
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Ognista Strzała 1
3 3500 Brak 0
4 5000 Pocisk 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Przyspieszacz 6
7 10500 Brak 0
8 13000 Spowolnienie 8
9 16000 Brak 0
10 20000 Brak 0
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 2; Brak Kurnika: 2; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowany: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 25; Torturowanie: 4
W świątyni: -50; Spanie: -1; Posypanie złotem: -750
Wygranie bitwy: -350; Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Mnich
SIŁA: 40; OBRONA: 20; ZRĘCZNOŚĆ: 80
UMIEJĘTNOŚCI: 80; SZCZĘŚCIE: 30; ENERGIA: 325
Preferowana praca: badania
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: -
Moc zwabiania stworów: 3; koszt: 15
Szybkość pracy w bibliotece: 3; w warsztacie: 2
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwanie w bitwie: 14; podczas treningu: 1; koszt treningu: 12
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Uzdrowienie 2
3 3500 Pancerz 3
4 5000 Spowolnienie 4
5 6500 Pocisk 5
6 8500 Brak 0
7 10500 Wyssanie 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Huragan 9
10 20000 Mocne słowo 10
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 2; Brak Kurnika: 3; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: 0; Zdenerwowanie: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 250; Stanie na martwym sojuszniku: 50; Torturowanie: 4
W świątyni: -100; Spanie: -4; Posypanie złotem: -750
Wygranie bitwy: -330; Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Krasnolud
SIŁA: 50; OBRONA: 40; ZRĘCZNOŚĆ: 55
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 2; ENERGIA: 500
Preferowana praca: w warsztacie
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: kopanie, badania
Moc zwabiania stworów: 1; koszt: 6
Szybkość pracy w bibliotece: 1; w warsztacie: 3
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 7, podczas treningu: 1; koszt treningu: 5
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Pancerz 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Odbicie 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Brak 0
Poziom zdenerwowania
Brak leża: 1; Brak Kurnika: 1; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -6; Zdenerwowany: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 25; Torturowanie: 4
w świątyni: -50 Spanie: -3; Posypanie złotem: -850
Wygranie bitwy: -330; Spanie: -1000.
Typ bohatera: Władca Krainy (Rycerz)
SIŁA: 80; OBRONA: 100; ZRĘCZNOŚĆ: 150
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 15; ENERGIA: 950
Preferowana praca: -
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania
Moc zwabiania stworów: 0; koszt: 30
Szybkość pracy w bibliotece: 1; w warsztacie: 1
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 25; podczas treningu: 3; koszt treningu: 40
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Miecz 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Odbicie 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Uzdrowienie 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Brak 0
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 4; Brak Kurnika: 4; Przebudzenie: 250
Stanie na martwym przeciwniku: -16; Zdenerwowany: 4; Brak żołdu: 3500
Klaps: 350; Stanie na martwym sojuszniku: 65; Torturowanie: 12
w świątyni: -75; Spanie: -1; Posypanie złotem: -1000
Wygranie bitwy: -500; Jedzenie: -1000
Uwagi: Poluje na Rogacza
Typ bohatera: Avatar
SIŁA: 150; OBRONA: 120; ZRĘCZNOŚĆ: 180
UMIEJĘTNOŚCI: 110; SZCZĘŚCIE: 20; ENERGIA: 3000
Preferowana praca: -
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania
Moc zwabiania stworów: 0; koszt: 50
Szybkość pracy w bibliotece: 3; w warsztacie: 1
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. zdobywane w bitwie: 75; podczas treningu: 4; koszt treningu: 100
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Miecz 1
2 1000 Pancerz 2
3 3500 Brak 0
4 5000 Uzdrowienie 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Zamrożenie 6
7 10500 Wyssanie 7
8 13000 Pocisk Samonap. 8
9 16000 Niewidzialność 9
10 20000 Mocne słowo 10
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 4; Brak Kurnika: 4; Przebudzenie: 2000
Stanie na martwym przeciwniku: -50; Zdenerwowany: 10
Brak żołdu: 4000; Klaps: 2250; Stanie na martwym sojuszniku: 120;
Torturowanie: 120 w świątyni: -75 Spanie: -1; Posypanie złotem: -750
Wygranie bitwy: -1000; Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Kret
SIŁA: 40; OBRONA: 30; ZRĘCZNOŚĆ: 40
UMIEJĘTNOŚCI: 40; SZCZĘŚCIE: 0; ENERGIA: 350
Preferowana praca: kopanie
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania, praca w warsztacie
Moc zwabiania stworów: 1; koszt: 10
Szybkość pracy w bibliotece: 0; w warsztacie: 1
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. zdobywane w bitwie: 2; podczas treningu: 1; koszt treningu: 10
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Brak 0
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Brak 0
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Teleport 10
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 1; Brak Kurnika: 1; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -6; Zdenerwowany: 1
Brak żołdu: 1000; Klaps: 100; Stanie na martwym sojuszniku: 20
Torturowanie: 4; w świątyni: -50; Spanie: -3
Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -330; Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Wiedźma
SIŁA: 20; OBRONA: 20; ZRĘCZNOŚĆ: 80
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 6; ENERGIA: 300
Preferowana praca: badania
Nie pracuje w: -
Praca, która ją denerwuje: -
Moc zwabiania stworów: 3; koszt: 20
Szybkość pracy w bibliotece: 3; w warsztacie: 1
Preferowany atak: na odległość
Dośw. zdobywane w bitwie: 15; podczas treningu: 2; koszt treningu: 16
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Lot 2
3 3500 Trujący obłok 3
4 5000 Odbicie 4
5 6500 Wiatry 5
6 8500 Brak 0
7 10500 Błyskawica 7
8 13000 Uzdrowienie 8
9 16000 Pocisk 9
10 20000 Huragan 10
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 3; Brak Kurnika: 2; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowana: 3
Brak żołdu: 2000; Klaps: 350; Stanie na martwym sojuszniku: 40
Torturowanie: 4; w świątyni: -50; Spanie: -1
Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -330; Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Olbrzym
SIŁA: 100; OBRONA: 60; ZRĘCZNOŚĆ: 60
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 20; ENERGIA: 650
Preferowana praca: trening
Nie pracuje w: bibliotece
Praca, która go denerwuje: w warsztacie
Moc zwabiania stworów: 2; koszt: 25
Szybkość pracy w bibliotece: 0; w warsztacie: 2
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 15; podczas treningu: 2; koszt treningu: 35
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Brak 0
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Brak 0
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Przyspieszacz 10
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 1; Brak Kurnika: 3; Przebudzenie: 100
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowany: 2
Brak żołdu: 2000; Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 20
Torturowanie: 4; w świątyni: -50; Spanie: -6
Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -400; Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Wróżka
SIŁA: 10; OBRONA: 10; ZRĘCZNOŚĆ: 70
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 40; ENERGIA: 150
Preferowana praca: badania
Nie pracuje w: -
Praca, która ją denerwuje: w warsztacie
Moc zwabiania stworów: 1; koszt: 4
Szybkość pracy w bibliotece: 4; w warsztacie: 1
Preferowany atak: na odległość
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 10; podczas treningu: 1; koszt treningu: 4
Specjalne zdolności: latanie
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Wyssanie 3
4 5000 Błyskawica 4
5 6500 Uzdrowienie 5
6 8500 Niewidzialność 6
7 10500 Pocisk Samonap. 7
8 13000 Odbicie 8
9 16000 Ognista Kula 9
10 20000 Zamrożenie 10
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 2; Brak Kurnika: 1; Przebudzenie: 210
Stanie na martwym przeciwniku: -6; Zdenerwowana: 3
Brak żołdu: 1000; Klaps: 500; Stanie na martwym sojuszniku: 100
Torturowanie: 8; w świątyni: -60; Spanie: -1; Posypanie złotem: -800
Wygranie bitwy: -100; Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Złodziej
SIŁA: 30; OBRONA: 20; ZRĘCZNOŚĆ: 120
UMIEJĘTNOŚCI: 80; SZCZĘŚCIE: 14; ENERGIA: 250
Preferowana praca: -
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania, trening
Moc zwabiania stworów: 2; koszt: 8
Szybkość pracy w bibliotece: 1; w warsztacie: 1
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 9; podczas trenigu: 1; koszt treningu: 12
Specjalne zdolności: brak
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Przyspieszacz 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Niewidzialność 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Odbicie 10
Po osiągnięciu 20 000 pkt. doświadczenia zamienia się we Władcę
Krainy na poziomie trzecim.
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 0; Brak Kurnika: 2; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowany: 2; Brak żołdu: 3000
Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 15; Torturowanie: 4
w świątyni: -50; Spanie: -1; Posypanie złotem: -1000
Wygranie bitwy: -330; Jedzenie: -1000
Typ bohatera: Samuraj
SIŁA: 80; OBRONA: 60; ZRĘCZNOŚĆ: 90
UMIEJĘTNOŚCI: 70; SZCZĘŚCIE: 20; ENERGIA: 700
Preferowana praca: walka, trening
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania
Moc zwabiania stworów: 3; koszt: 30
Szybkość pracy w bibliotece: 2; w warsztacie: 2
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 20; podczas treningu: 4; koszt treningu: 50
Specjalne zdolności: widzi istoty niewidzialne
Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Brak 0
5 6500 Sight 5
6 8500 Błyskawica 6
7 10500 Przyspieszacz 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Zamrożenie 9
10 20000 Brak 0
Poziom zdenerwowania
Brak Leża: 4; Brak Kurnika: 0; Przebudzenie: 250
Stanie na martwym przeciwniku: -14; Zdenerwowanie: 5
Brak żołdu: 3000; Klaps: 750; Stanie na martwym sojuszniku: 65
Torturowanie: 2; w świątyni: -50; Spanie: -1
Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -500; Jedzenie: -1000
Uwagi: Poluje na Czarną Damę
Czary
-------
Opętanie. Pozwala kontrolować dowolnego stwora.
Chochlik. Tworzy nowego chochlika. Każdy następny jest droższy od
poprzedniego, dlatego lepiej nie przesadzać...
Oko Zła. Pozwala zaglądać w niedostępne rejony podziemi. Warto
skorzystać z niego, gdy coś usłyszymy, a także przed rozszerzeniem
naszego lochu.
Przyspieszenie potwora. Warto wykorzystać to zaklęcie do przyspieszania
powolniejszych stworów, np. smoka.
Przymus. Do końca trwania zaklęcia wszystkie stwory będą bez odpoczynku
kontynuowały aktualną pracę.
Do broni. Zaklęcie, które pozwala nam kierować grupą potworów.
Skuteczne w wypadku ataku na wrogi loch oddalony od zajętych
przez nas terenów.
Niewidzialność. Pozwala ukryć stwora. Można użyć czaru, jeżeli
uda nam się doprowadzić pojedynczego potwora do wrogiego Serca
Labiryntu. Wtedy potwór może bezkarnie zniszczyć Serce, jeśli
nie zaatakuje żadnego wroga...
Audiencja. Prosta metoda szybkiego ściągnięcia stworów do obrony
naszego Serca Labiryntu.
Zawalenie. Skuteczna metoda ataku na wroga znajdującego się w
niewielkim pomieszczeniu (warto przytrzymać dłużej klawisz
myszy, choć kosztuje to nieco drożej). Nawet niewielkie zawalenie
to dobra metoda na rozbicie grupy bohaterów. Potem możemy spokojnie
wykańczać pojedynczych osobników.
Uzdrowienie. Leczenie to skuteczny sposób przedłużenia toczącej
się walki. Warto korzystać z tego zaklęcia zwłaszcza w obronie.
Gdy atakujemy wroga, lepiej wycofać osłabionego potwora i wrzucić
go do leża - tak jest dużo taniej.
Błyskawica. Doskonałe zaklęcie bojowe. Aby zwiększyć jego siłę,
warto dłużej przytrzymać klawisz myszy. Lepiej atakować większe
grupy wroga.
Pancerz. Częściowa ochrona potwora przed atakiem.
Kurczak. Doskonałe zaklęcie - zamienia groźnego przeciwnika w
kurczaka...
Zaraza. Powoduje wybuch epidemii wśród wrogich stworów.
Armageddon. Ściąga do naszego Serca Labiryntu wszystkie nasze i
wrogie stwory - rozpoczyna się ostateczny pojedynek. Zaklęcie
zbyt drogie - lepiej dostać się do wrogich podziemi za pomocą
czaru "zniszczenie ścian".
Zniszczenie ścian. Umożliwia przebicie się przez umocnione ściany
wroga. Lepiej wcześniej zapoznać się ze
AUTOR
Avatar użytkownika Jarosław ″Jarosław24″ Oparka
Jarosław
Oparka
"Jarosław24"
GALERIA GRY

Brak obrazów powiązanych z tą grą.

REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2025. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 8.2 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x