Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

RECENZJA
ZAPOWIEDŹ
PUBLICYSTYKA
PORADNIK
GALERIA
FILMY
AKTUALNOŚCI
Komputer osobisty
Airlines 2
Airlines 2 box
Producent:InterActive Vision
Wydawca:Global Star Software
Dystrybutor:PLAY
Premiera (polska):02.06.2003
Premiera (świat):02.10.2002
Gatunek:Biznes/Ekonomia
Mam
Ukończona
Czekam
Obserwuj
Ulubione
Ocena
Redakcja
Czytelnicy
Ta gra nie została jeszcze oceniona przez naszą redakcję.

Ocena ogólna:

?

Zagłosuj
Zobacz szczegóły

Airlines 2

Dodano dnia 29-08-2008 18:08

Kody

Najpierw zrób kopię zapasową plików modyfikowanych (magic, data z airports, regions, data z Planes).

Wejdź do katalogu, gdzie masz zainstalowaną grę, potem w katalog data i w:
magic - znajdź trzeci zapisany wiersz i zmień go na
INTEGER BE_INITIAL_CASH 5687365000
Dostaniesz 1300000000, jeśli chcesz wpisz inną liczbę.

airports, data - możesz dopisać dane miejsca, gdzie powstanie lotnisko, działające przykłady:

[Bielsko-Biała][Bielsko-Biała][ZZZ][50 18 00 N][18 48 00 E][Poland][Europe][Eastern Europe][4][1950][0]
[Kraków][Kraków][ZZZ][51 20 00 N][20 50 00 E][Poland][Europe][Eastern Europe][3][1950][0]
[Poznań][Poznań][ZZZ][52,5 17 00 N][17 52,5 00 E][Poland][Europe][Eastern Europe][3][1950][0]
[Bagdad][Bagdad][ZZZ][34 45 00 N][45 34 00 E][Irak][Asia][Middle East][3][1950][0]


Dzięki temu, te lotniska pojawią się i będą dostępne od początku nowej gry.

Regions - każde 0 na końcu zmień na 1, to będziesz mógł zaczynać grę z każdego rejonu.

Planes, data, ostatnia linijka, koniec niej, potem [Enter] - i dodaj dane samolotu (podaj poniższe przykłady, nie inne!)

[J1 TA-114][J1 TA-114][1][2][1959][2004][100050][14500][250][34][855]
[J2 TA-114][J2 TA-114][1][1][1959][2004][103000][14500][180][20][855]
[J3 TA-114][J3 TA-114][1][0][1959][2004][100000][14500][140][13][855]
[DS TA-114][DS TA-114][1][2][1959][2005][100000][25500][500][50][901]

Pierwszy i drugi nawias to nazwa. W trzecim zawsze 1. Czwarty to wielkość samolotu (0 - mały, 1 - średni, 2 - duży).
Piąty to rok, od którego będzie dany samolot dostępny (1959 jest od początku gry), szósty to rok wycofania samolotu, (najlepiej pod koniec, np. 2004).
Siódmy to cena, najlepiej 100000 z resztą. Ósmy - nie mam pojęcia. Dziewiąty to ilość Maks. pasażerów, i dziesiąty to ilość towarów w tonach. Ostatni - też nie wiem.
Teraz idź do katalogu, w którym zainstalowałeś grę, moviesPlanes i skopiuj plik jakiegoś samolotu, zmień jego nazwę na nazwę swojego samolotu
(kopiuj nazwy małych samolotów i zmieniaj je na nazwy swoich małych samolotów, średnich na średnie i dużych na duże).

Powoduje to pojawienie się tych samolotów od początku nowej gry.
AUTOR
Avatar użytkownika Jarosław ″Jarosław24″ Oparka
Jarosław
Oparka
"Jarosław24"
GALERIA GRY

Brak obrazów powiązanych z tą grą.

REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2025. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 6.09 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x