Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

RECENZJA
ZAPOWIEDŹ
PUBLICYSTYKA
PORADNIK
GALERIA
FILMY
AKTUALNOŚCI
Komputer osobisty
Wiggles
Wiggles box
Producent:-
Wydawca:-
Dystrybutor:-
Premiera (polska):nieznana
Premiera (świat):nieznana
Gatunek:
Mam
Ukończona
Czekam
Obserwuj
Ulubione
Ocena oczekiwana
Redakcja
Czytelnicy
Ta gra nie została jeszcze oceniona przez naszą redakcję.

Ocena ogólna:

?

Zagłosuj
Zobacz szczegóły

Wiggles

Dodano dnia 29-08-2008 18:10

Kody

W pliku GENATTRIBIS.TCL który znajduje się w katalogu: Wiggles/data/Scripts/Misc gdy wigglesy długo się uczą jakiejś
czynności, można zmieniać w tym pliku wartość liczbową.

Nahrung - jedzenie
Holz - drewno
Steine - kamienie
Metalle - metale
Transport - transport
Alchemie - alchemia
Service - serwis
Kampfkunst - walka
Schwertkampf - walka na miecze
Zweihandkampf - ???
Verteidigung - obrona
Schusswaffen - strzał
Kungfu - kungfu
Gesundheit - zdrowie
Ernährung - odżywianie się
Aufmerksamkeit - uwaga
Stimmung - nastrój


W pliku SPARETIMETUNES.TCL który znajduje się w katalogu: Wiggles/data/Scripts/Misc. Tu można manipulować wszystkim co jest
związane z czasem, np. wiggles śpiąc w namiocie będzie regenerował siły w takim samym czasie jak by spał w sypialni.
W dziale // Störungen jest czas ile wigglesy będą przeznaczały na czynności np:
work - praca
bett - sen
sex - seks
talk - rozmowa
w dziale // Schlafgewinne jest określony "zysk snu"
Pliki SPARETIMETUNES.TCL i TECHTREETUNES.TCL w katalogu: Wiggles/data/Scripts/misc zawierają wartości nad zdolnościami
pojedynczych charakterów, które można edytować.
Kiedy stawiasz budynek obok takiego który jest jeszcze w budowie możesz, przeważnie, budynki bliżej siebie stawiać (czasami nawet pół jedno w drugie!) !!!
Ważne: kiedy drugi budynek postawiony jest, nie może pierwszy być jeszcze gotowy. A więc najlepiej dwa Wigglesy budynki stawiają, pierwszy zaczyna robić i stawiasz drugi i przerywasz robienia pierwszemu, jak zostanie skończony drugi budynek kontynuujesz ronienie pierwszego. Jak nie będzie wam wychodzić to pokombinujcie samemu.
W pliku FIGHT.TCL w katalogu Scripts/init możesz edytować w ostatniej trzeciej części pliku bronie i ich skutek. Wszystkie
bronie są tam uporządkowane według rodzaju. Przy początku pierwszego wyliczenia stoją włączenia obecnych wartości broni. Ostatni wpis w
szeregu kończy np. minimalnie wymagania punktów doświadczenia by posługiwać się bronią np. miecz kryształu wartość 0.12 na 0.0 zastąpią
możesz to bezpośrednio używać, bez pozyskania punktów doświadczenia.
AUTOR
Avatar użytkownika Jarosław ″Jarosław24″ Oparka
Jarosław
Oparka
"Jarosław24"
GALERIA GRY

Brak obrazów powiązanych z tą grą.

REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 7.48 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x