Speedball 2
Dodano dnia 29-08-2008 18:58
Należy użyć FileMastera i funkcji DiskEdit. Na początku należy nagrać SAVE (Lague i Cup). Jest 12 postaci i 8 kresek uzbrojenia po 100. Dla Lague SAVE znajduje się w bootblocku (0 track). Zmieniamy powtarzające się wartości 100 (hex. 64), najlepiej na 250 (hex. FA) powyżej gra może się zawiesić, czy w 12 miejscach wpisujemy hex. FAFAFAFAFAFAFAFA. Wpłynie to na pełne uzbrojenie, agresywność, atak.... Kasy mamy 01100 (hex. 044C), a więc zmieniamy 4 i 5 bajt na hex. 7FFF (zbyt dyża liczba spowoduje bankructwo) i mamy 32761 kasy. SAVE dla Cup znajduje się trochę dalej, bo na 22 ścieżce (track). Zmieniamy tak samo jak w League. Kasy mamy 2000 (hex. 07D0) zmieniamy na 7FFF.
Jarosław |
Oparka |
"Jarosław24" |
Brak obrazów powiązanych z tą grą.