Władcy Ciemności
Dodano dnia 29-08-2008 19:08
W pomieszczeniu gdzie znajdują się trzy łapy, na lewej i prawej połóż monetę, a na środkowej kubek z monetą.1. Gdy pomylisz się przy przewożeniu zwierzaków na początku 2. części gry, cofnij czas za pomocą zegara czasu rzeczywistego.2. Inteligenta zniszczysz mocą Głupoty. Potrzebny do tego jest osiołek. Dostaniesz ją po rozbiciu makówki.Aby otrzymać polityczne poparcie, dzięki któremu możesz być przepuszczony po drabinie do góry, musisz iść do pomieszczenia z dwoma facetami. Obydwu wytrenuj paczką dla polityka, która znajduje się w ścianie. Później użyj mowy mądrości, którą uwolnisz dając ulubieńcowi zwierząt kota, psa i mysz (wszystkie razem), wtedy dopiero otrzymasz polityczne poparcie.Przy przewożeniu zwierzaków: Najpierw przewieź kota na drugi brzeg. Później przewieź np. psa, a gdy będziesz wracał weź kota (w przeciwnym razie pies zagryzie kota). Z pierwszego brzegu weź mysz, a zostaw tam kota. Przewieź mysz na drugi brzeg. Jedź pustą łódką na pierwszy brzeg po kota, weź go i do swojej kieszeni dołącz psa i mysz. Zwierzaki daj ulubieńcom zwierząt. W ten sposób uwolnisz moc mądrości.Dziurę w budżecie załatasz fikusem znajdującym się w pokoju za inteligentem.Trzeciej ręce daj cały pojemnik z ostatnią monetą.Medal zanieś do komnaty rady ciemnych, włóż go do pucharu i potrzyj.Zegar czasu rzeczywistego służy do cofania czasu i gdy źle przeprowadzisz zwierzęta przez rzekę.Droga przez pustynię: 2 x prosto, 3 x w lewo, 4 x prosto, 2 x w prawo, 2 x prosto.
Jarosław |
Oparka |
"Jarosław24" |
Brak obrazów powiązanych z tą grą.