Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

RECENZJA
ZAPOWIEDŹ
PUBLICYSTYKA
PORADNIK
GALERIA
FILMY
AKTUALNOŚCI
Dreamcast
Vigilante 8
Vigilante 8 box
Producent:-
Wydawca:-
Dystrybutor:-
Premiera (polska):nieznana
Premiera (świat):nieznana
Gatunek:
Mam
Ukończona
Czekam
Obserwuj
Ulubione
Ocena oczekiwana
Redakcja
Czytelnicy
Ta gra nie została jeszcze oceniona przez naszą redakcję.

Ocena ogólna:

?

Zagłosuj
Zobacz szczegóły

Vigilante 8

Dodano dnia 28-08-2008 21:40

Kody

 
Najnowsza odsłona serii "Driver" z podtytułem "San Francisco" zrywa ze wzorowaniem się na cyklu gier "Grand Theft Auto" i zamierza powrócić do korzeni. Ponownie pojawią się znane postacie - John Tanner i jego wróg Charles Jericho. Fanom pierwszej części znajomy ma też być model jazdy. Twórcy nie zamierzają jednak odgrzewać kotleta, przygotowali mnóstwo nowości, których na próżno szukać u konkurencji.
 
If You're Going To San Francisco

Nasz protagonista John Tanner nadal jest detektywem, ale latek i doświadczenia mu przybyło. O tym, co się stało z Tannerem dowiadujemy się z trailera - Jericho ucieka z więzienia, a John pragnie go zatrzymać. Do zderzenia między rywalami dochodzi na moście "Złote Wrota". Po wypadku samochodowym bohater jest w śpiączce, a jego duch krąży nad podtytułowym miastem. Taki zabieg pozwala na wykorzystanie triku zwanego "Shiftem". Polega to na tym, że możemy przeskakiwać pomiędzy samochodami, dzięki czemu zyskamy możliwość zatrzymania innego samochodu np. wjeżdżając w niego wielką ciężarówką. Ludzie, których samochody przejmiemy normalnie funkcjonują i mają swoje cele, więc niekiedy przyjdzie nam im pomóc.
 

 
"Shift" znajdzie zastosowanie w trybach multiplayer'a, np. w "Trailblazer", gdzie gracze gonią sterowany przez sztuczną inteligencję samochód, który zostawia ślady światła na drodze. Jeśli ktoś znajdzie się w strefie świateł będzie dostawał coraz to większą ilość punktów, jeśli ktoś uzyska wynik 100, wygra. Ale nie będzie to takie proste, gdyż za użyciem omawianego triku gracze będą w siebie wjeżdżać rozmaitymi pojazdami wytrącając innych ze smug światła dających punkty. Jest to jeden z kilku trybów multi, które znamy, reszta jest na razie owiana tajemnicą. Korzystanie z "Shifta" wygląda nieskomplikowanie i przejrzyście, wciskając jeden przycisk możemy znaleźć się tuż nad ziemią lub miastem, gdzie możemy wybrać interesujący nas pojazd. Twórcy na przygotowanych materiałach pokazują jakie to proste, w biegu zmieniając się z jednego auta na drugie. Ukazuje się tutaj zaleta, mianowicie ciągłość akcji. Gdy nam nie idzie, uderzamy w jakiś obiekt, tracimy prędkość lub zupełnie zatrzymujemy się, dzięki "Shiftowi" możemy przejąć samochód, który pędzi w stronę uciekiniera. Osoby, które szczególnie irytowało właśnie coś takiego, mogą się tutaj odnaleźć i przyjemnie spędzić czas.
 

 
Samochody, czyli to co tygryski lubią najbardziej, to licencjonowane pojazdy takie jak Ford Mustang, Fiat 500, Pagani Zonda, 2011 McLaren MP4-12C, 1970 Dodge Challanger R/T, 1969 Dodge Charger R/T, 1967 Shelby GT500, Mercedes Benz, Maserati oraz wiele innych. Najciekawsze jest to, że wozy te będą wiernie odzwierciedlone wraz z kokpitami! Brykami będziemy się ścigać tylko po San Francisco, zabraknie miast z oryginału tj. Miami, Nowy Jork, czy Los Angeles. Dostępnych będzie nieco ponad 200 mil dróg. Autorzy w San Francisco odtworzyli słynny most, zwiedzimy też okolice przedmiejskie, czy Marin County. 
 
Model jazdy według zapowiedzi twórców ma być podobny do pierwowzoru. Autorzy obiecują, że będzie szybko i wściekle, a zarazem filmowo, czyli zręcznościowo. I rzeczywiście tak jest, na gameplay'ach widać, że jeździ się agresywnie i płynnie. Model jazdy wydaje się być przyjemny i przystępny a zarazem szybki i widowiskowy. Częste mają być pościgi pomiędzy budynkami w ciasnych uliczkach i innych miejscach. Przechodnie widząc nadjeżdżający samochód poruszający się po chodniku, od razu uskakują na bok, by przeżyć. Obraz z kamery ma być pierwszo-, trzecioosobowy, ze zderzaka, a możliwe że będą też inne ustawienia widoku.
 
Nieoszlifowany diament

Gra korzysta z dobrodziejstw silnika "Ubisoft Reflections". Grafika prezentuje się ładnie, ale brak tu jakichś oszałamiających szczegółów. Na prezentowanych filmach, pomimo gromady samochodów, ulice wydają się pustawe. Modele samochodów zostały chyba najlepiej odwzorowane, ale kokpitom brak drobiazgów. O oprawie audio-video mimo wszystko jeszcze za wcześnie się wypowiadać, gdyż na trailerach i gameplay'ach przygotowanych przez twórców niewiele widać, albo widać to, co chce się widzieć. Poza tym, autorzy jeszcze mają czas na przygotowanie i upiększenie produkcji.
 

 
Nowy "Driver" zapowiada się zaskakująco dobrze. Nie będzie już pieszego biegania po mieście, cały czas będziemy za kółkiem wybranego wozu. Prezentowany model jazdy wypada całkiem nieźle, ale jest podobnie jak w przypadku grafiki - na razie nie ma się czym ekscytować - zagramy, zobaczymy, ocenimy. Twórcy powinni też zapełnić czymś miasto, jakimiś drobiazgami, których brakuje, bo wydaje się być dość pusto, a szkoda zmarnować potencjału takiego miasta. Szkoda, że niewiele wiadomo o trybach rozgrywki multiplayer, ale zapewne ludzie z "Ubisoftu" szykują dla nas coś emocjonującego i grywalnego. Oby najnowsza odsłona Drivera nie podzieliła losu poprzednich części serii i okazała się godną następczynią oryginału. Premiera "Driver: San Francisco" odbędzie się w czerwcu 2011 roku, na PC, PS3 i Xbox 360. W Polsce produkcję wyda firma "Ubisoft".
AUTOR
Avatar użytkownika Jarosław ″Jarosław24″ Oparka
Jarosław
Oparka
"Jarosław24"
GALERIA GRY

Brak obrazów powiązanych z tą grą.

REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2025. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 9.6 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x