Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Wpisz POKE 24151, 173 - nieśmiertelność.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Wpisz POKE 24151, 173 - nieśmiertelność.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Jeżeli nie masz soku dla ducha, a on nie chce Cię na schodach przepuścić, to daj mu radioaktywnej wody z basenu.Szyfr do sejfu: 1029.W pokoju z maszyną do pisania podejdź do nie do końca pomalowanej ściany i ustaw "USE PAINT REMOVER" - odsłonią się drzwi.Gdy podejdziesz do wycieraczki, podnieś ją, a znajdziesz klucz. Kluczem otwórz drzwi. W ciemnych pokojach szukaj lampy. Aby wejść do pokoju mamy, wejdź do pokoju i zaraz wyjdź, odejdź kawałek. Do drzwi mamy podstaw wcześniej innego gostka. Gdy ona weźmie go do lochu, wejdź i weź klucz, pod drzwiami podstaw ostatniego gostka, a Ty zwiewaj.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Jeśli nie chce Ci się zbierać diamentów dla gostka przy moście, znajdź nóż i kijek, nożem odetnij stojącą obok kozę i pognaj ją kijkiem.Spis przedmiotów:BACKDOOR KEY - klucz do zamkuDORA FROG - pocałuj ją książe ;)HANDLE - rękojeść do studniEMPTY BUCKET - nalej do niego wody z gajzeruBUCKET OF HOT WATER - rozmrozi DenzilaGOLD CROSS - odstraszy ducha w krypcieDRINKME POTION - zmniejszy DaisySOMETHING STICKY - wyjmiesz tym ExcaliburaEXCALIBUR - zabijesz królową w zwierciadlePOWER PILL - zabije duchy nad bagnemBLACK CAT, LEAF, POISONED APPLE, BURNING TORCH - daj GlendzieDAGGER - odetnij liść od Dylana i powróz od kozyBIG STICK - uderz tym kozęPERSONAL STEREO - zamień u Barda na magiczną fujarkęSOME MAGIC PIPES - zagraj przed szczurem i odskoczLIGHTING ROD w połączeniu z ANCIENT LAMP i CLOTCH DUSTER - obudzi Dozy'ego
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Aby wyłączyć kolizje należy nacisnąć klawisze: 1, Q, A, Z.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Jeśli chcesz żeby Twoi zawodnicy mieli dużo siły (20), to daj na listę sprzedaży zawodników. Daj ofertę sprzedaży, ale się na nią nie zgadzaj. Rób tak dotąd, aż zawodnik będzie sfaulowany (i) jak skończysz to daj na rozpoczęcie meczu i potem na zmianę składu drużyny (T).
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Nacisnąć E + S - spodnie w dół!!!; O + L + M - zmiana koloru nieba.W czasie gry wciśnij jednocześnie RTASF - karatekom spadają spodnie.Wciśnij T + D + C - zmiana tła.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
By wysadzić rumowisko w korytarzu "pod pijakiem" dynamit ustaw na drugim kamieniu od dołu, a detonator na ziemi. Pioruna użyj w lewej wieży zamkowej na słupie, a potem... naciesz oczy. Przedmioty zbędne: but, diament, kaktus, latający dywan. Po stracie wszystkich żyć wszystkie przejścia, które otworzyłeś pozostają otwarte, więc nie musisz ponownie zbierać przedmiotów.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
"C" podczas intra - nieskończone życie.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Aby przejść do następnej trasy bez jazdy należy roztrzaskać się o barierki. Przejdziesz dalej, tyle że bez punktów.Jeżeli ściąga twoją ciężarówkę na pobocze - wciśnij SPACJĘ.By wygrać cykl wyścigów najlepiej kupować sprzęt do ciężarówki w sposób: S, S, D, O, B, S, D, OS, OS, D, O, B, S, D, OS, H, OS, H. Gdzie: S - silnik, D - dopalacze, OS - osłony, B - bak, O - opony, H - hamulec.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Dostaniesz rakiety jeśli będziesz niszczył granatami napotkane po drodze domki.
<< poprzednie | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | następne >> |