Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

Deus Ex Human Revolution: 15 pytań i odpowiedzi

Dodano dnia 18-11-2010 22:18

Kategoria: Z kraju

15 PYTAŃ I ODPOWIEDZI ODNOŚNIE DEUS EX HUMAN REVOLUTION

 

1.  Czy wszystkie opcje (wybory, które musisz podjąć, aby przejść dalej) są oczywiste/przedstawione jasno graczowi?

 

Nie, absolutnie nie. Niektóre opcje będą prezentowane w taki sposób, że wynik będzie bardziej oczywisty, ale wiele opcji będzie mniej lub bardziej ukrytych w napotkanych wyzwaniach i narracji. W zależności od sposobu reakcji, późniejsze wyniki będą się różnić. Nie chcieliśmy zrobić gry, w której wszystkie opcje są jawne, ponieważ to sprawia, że gracze bardziej koncentrują się na sposobach „dopakowania” swojej postaci, a nie próbach zanurzenia się
w snutej przez grę opowieści. To zdecydowanie bardziej subtelny system niż
w wielu innych grach.

 

2.  Czy będziemy mieli do czynienia z książkami, terminalami newsowymi, gazetami, bankomatami, i czy nasze działania będą miały na nie wpływ?

 

Gracz napotka wiele rzeczy do czytania, jak gazety, książki, itp. Niestety, musieliśmy wyciąć bankomaty, ponieważ czas nam się kończył.

 

3.  Jak dużo przedmiotów Adam będzie mógł nosić przy sobie i czy w to wliczona jest broń?

 

W zależności od wielkości twojego ekwipunku. Jeśli zainwestujesz
w powiększanie siły bohatera, będziesz mógł nosić wiele rzeczy. A jeśli nie, to będziesz musiał dokonywać trudnych wyborów co ze sobą zabrać, a co wyrzucić (a wyrzucić można wszystko poza „kluczowymi przedmiotami”.

 

4.  Jeśli chodzi o system lądowania Icarus: Czy są jakieś badania  naukowe, które pokazują, że ten wszczep mógłby zostać wykonany w rzeczywistości?

 

System lądowania Icarus jest wszczepem chirurgicznym umieszczanym w dolnej części pleców użytkownika, nieco powyżej kości ogonowej u podstawy kręgosłupa. Urządzenie posiada wbudowany czujnik przyspieszenia. W czasie spadania urządzenie automatycznie uaktywni opatentowany system ochronny High-Fall, decelerator EMF wygeneruje pole elektromagnetyczne o stałej ostrości soczewkowania, działające w dół wzdłuż płaszczyzny spadku. To pole działa przeciwko polu magnetycznemu Ziemi i zwalnia tempo spadania użytkownika do prędkości możliwej do opanowania, pozwalając mu na stosunkowo miękkie lądowanie przy upadku z prawie dowolnej wysokości (w granicach rozsądku).

 

5.  Czy wszczepy zostaną na stale po umieszczeniu w organizmie postaci czy gracze będą mogli bawić się w ich instalowaine i wyjmowanie?

 

Wszczepy zostają na stale w organizmie pacjenta.

 

6.  Jak działają wszczepy takie jak ostrza w dłoniach gdy Adam nosi swój płaszcz?

 

Adam ma w płaszczu dziury, które pozwalają ostrzom na bezproblemowe działanie.

 

7.  Jak działają wszczepy w poszczególnych czterech strefach ciała?

 

Wszczepy są podzielone na takie pasujące do różnych kategorii, np. czaszka, ręce, nogi, tors etc.

 

8.  Z jakimi wszczepami startuje Adam?

 

Single Takedown - wszczep umożliwiające natychmiastowe powalenie przeciwnika, IFF, Proteza siatkówki, umiejętność włamywania się do sprzętu elektronicznego oraz Infolink.  

 

9.  Jak działa regeneracja życia? Co będzie ją aktywowało, jak szybko będzie działać, czy będzie wykorzystywać energię? 

 

 

Kiedy otrzymujesz obrażenia, ilość twojego życia spada. Jeśli dostajesz przez „X” sekund, wtedy regeneracja będzie działać nieco wolniej. Nie jest tak szybka jak w Halo czy Call of Duty. Naprawdę trzeba pozostać poza linią ognia, w innym przypadku nie przetrwasz długo. Kiedy jest naprawdę ciężko możesz użyć przedmiotów regenerujących życie (jeśli takie posiadasz), aby wzmocnić regenerację bądź zwiększyć ilość życia.

 

10.Czy będzie sklep z bronią w którym można zakupić amunicję i narzędzia?

 

Tak, jest paru ukrytych handlarzy oferujących różne rodzaje broni i  przedmiotów. Trzeba ich jednak znaleźć.

 

11.Jeśli gracze zdecydują się na grę w szczególny sposób, będą prawdopodobnie zmuszeni do dużej ilości włamywania się do komputerów przez całą grę. Zważając na to, ta mini gra wygląda na złożoną (i pożerającą jak się może wydawac dużo czasu), co zrobiliście aby nie stała się ona bardzo denerwująca po pewnym czasie (gra hackerska w Bioshock jako słaby przykład)?

 

Każda sesja włamywania się jest inna. Zależy ona od twojego poziomu umiejętności, oraz szans na wykrycie które również są różne. Za każdym razem musisz przystosować się do tego co się dzieje. Są też nagrody (kredyty, wirusy itd.) do których można się dostać, mając jednak na uwadze iż system wykrywający czuwa. Ryzykowne staje się więc zdobycie wszystkich nagród.

 

12.Czy będę w stanie zbierać śmieci i inne rzeczy tak jak w DX1 i wykorzystywać je, aby zdekoncentrować wrogów lub zrobić jeszcze coś innego z nimi?

 

Będziesz mógł korzystać z różnych rodzajów pudeł, aby rozpraszać NPC rzeczywiście. Jeśli jednak masz na myśli takie rzeczy jak ołówek lub szkło, toodpowiedź brzmi: nie. Mamcie przed sobą bardzo szczegółowy i bogaty świat do odkrycia, więc tworząc go musieliśmy pójść na pewne kompromisy pod względem zakresu interaktywności obiektów, aby utrzymać stały framerate.

 

13. Dlaczego wytrychy i narzędzia zostały usunięte?

 

Chcieliśmy, aby hakowanie pełniło ważniejszą rolę i było głębsze. I skoro mieliśmy tyle opcji do zaprojektowania w grze, chcieliśmy się skupić na części z nich, inne odpuszczając.

 

14. Czy muzyka z poprzednich Deus Ex’ów powrócą?

 

Możliwe…

 

15. Czy będzie możliwe schowanie broni w Deus Ex Human Revolution?

 

Oczywiście, ze tak. Deus Ex nie jest typową strzelanką o zabijaniu wszystkiego, co się rusza. Twoja podróż przeniesie cię w miejsca, gdzie broń nie jest mile widziana. Także, schowanie broni spowoduje, że więcej ludzi będzie chciało z Tobą rozmawiać. Zresztą, kto chciałby gadać z przystawioną lufą do skroni?
AUTOR
Piotr 'Piotru' Ostrowski

Piotr "Piotru" Ostrowski

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI

[Nowa gra] - Hooligan Fighters...

How To Play Video Games...

How To Play Video Games...

Społeczność wydaje grę Spo...

Sztuczna inteligencja w grze -...

Nowa recenzja gry "StarDrive"...

Wsiądź i ścigaj się z najl...

Nowa recenzja gry "Fallen Ench...

Poznaj świat dinozaurów z Wo...

Nowa waluta Microsoft w sklepi...

The Stanley Parable - Recenzja...

PlayStation®4 – THIS IS FOR...

BoxOff poszerza ofertę o gry ...

GTR Evolution nowością w ser...

Rekordowy RuneFest zgromadził...


REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 16.11 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x