City Interactive ma przyjemność ogłosić, że gra Sniper: Ghost Warrior osiągnęła imponujący pułap sprzedaży, przekraczając 2 miliony sprzedanych kopii.
Gra wydana została na platformy Xbox 360 i PC w 2010 roku. W roku 2011 na rynku pojawiła się ulepszona wersja na konsolę PlayStation®3. Przekraczając granicę 2 milionów sprzedanych egzemplarzy, Sniper: Ghost Warrior znalazł się w ścisłej czołówce polskich produkcji wydanych na rynkach globalnych, a City Interactive stało się najbardziej rozpoznawalnym wydawcą gier z Polski.
„Jestem dumny, że przekroczyliśmy magiczny próg dwóch milionów egzemplarzy. Jest to duże osiągnięcie, które sprawia, że rosną nasze aspiracje, co do sprzedaży kolejnych gier. – powiedział Marek Tymiński, szef City Interactive – „Tym bardziej cieszy mnie fakt, że jesteśmy nie tylko producentem, ale i wydawcą gry, co przyczyniło się do osiągnięcia ponadprzeciętnych zysków ze sprzedaży.”
Imponująca sprzedaż gry idealnie wpasowuje się w bardzo dobry rok, jaki ma za sobą City Interactive. Sukcesy związane z grą Sniper: Ghost Warrior, łączą się z kolejnymi, ambitnymi projektami firmy, która na rok 2012 zapowiedziała zupełnie nowe tytuły, takie jak Enemy Front czy Combat Wings: The Great Battles of World War II. Równocześnie trwają intensywne prace nad kontynuacją gry Sniper: Ghost Warrior. City Interactive otworzyło również studio w Bukareszcie, a także konsekwentnie przygotowuje swoje wejście na rynek gier mobilnych.
„Cieszę się, że jestem częścią zespołu City Interactive. Duży sukces biznesowy wykorzystujemy do dalszego rozwoju w produkcji gier we wszystkich naszych studiach.” – dodaje Łukasz Michalec, Senior Production & Project Manager w City Interactive.