Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) ogłasza plany wydania God of War: Wstąpienie™, najnowszej odsłony bestsellerowej serii dostępnej wyłącznie na PlayStation®3 (PS3™). Wyprodukowana przez studio Santa Monica Sony Computer Entertainment Worldwide Studios’ (SCE WWS), God of War®: Wstąpienie™ jest prequelem, w którym zobaczymy ścieżkę do odkupienia Kratosa oraz wyjawić szczegóły narodzenia się gniewu, który doprowadził do wyrwania się od Aresa. Kinowa fabuła zrealizowana z niebotycznym rozmachem, intuicyjne starcia i przebojowe momenty staną ramię w ramię z licznymi nowinkami, jak odświeżony system walk i wieloosobowy tryb sieciowy, który połączy brutalną walkę z ogromną skalą, z której słynie seria God of War. Pozwoli to stworzyć sieciowe potyczki jakich jeszcze nie widziano.
“Poprzeczka, jaką zawiesiły poprzednie części serii, jest bardzo wysoko, jako że każdej odsłonie gry God of War udawało się być lepszą od poprzedniej – stwierdził Tond Papy, reżyser gier, God of War: Wstąpienie, SCE WWS Santa Monica Studios. – Ale w przeciwieństwie do poprzedników postanowiliśmy lepiej przyjrzeć się psychice Kratosa i jego pełnej udręk przeszłości, z czym fani nie mieli do czynienia nigdy wcześniej. Łącząc to z dopracowanym systemem gry, oszałamiającymi efektami wizualnymi i świeżym podejściem do sieciowej gry wieloosobowej, gwarantuję, żeGod of War: Wstąpienie da fanom to, na co tak bardzo czekali i jeszcze więcej.
Po raz pierwszy w historii gier God of War, gracze mogą rywalizować w wieloosobowych starciach sieciowych i lokalnych, które łączą w sobie zażarte walki i gigantyczną skalę starć - nadają tej serii zupełnie nowy wymiar. Sercem i duszą nawiązująca do kampanii jednoosobowej nowa opcja jest aż dla ośmiu graczy i oferuje różne tryby wieloosobowe. Gracze będą mogli przygotować swojego wojownika, dać mu zbroję i broń, oraz sprzymierzyć się z jednym z czterech greckich bogów – Zeus, Ares, Posejdon i Hades – by zdobyć ich uznanie i odblokować nowe możliwości.
Wykorzystując najnowsze osiągnięcia technologii, zespół Santa Monica Studios poczynił znaczące starania, aby wzbogacić rozgrywkę o niekwestionowany realizm. God of War: Wstąpienie będzie oferowała odświeżone systemy walk i uzbrojenia, wciągające minigry, nowe łamigłówki oraz płynnie poruszające się postacie niczym wyjęte z rzeczywistości, dynamiczne efekty świetlne i nieliniową fabułę, która sprawi, że zarówno Kratos, jak i otaczający go świat przebudzą się do życia.
Osadzona w świecie greckiej mitologii God of War: Wstąpienie to epicka przygoda pozwalająca graczom wcielić się w przełomową rolę byłego spartańskiego wojownika Kratosa, który znajduje sposób, aby zerwać przysięgę wiążącą go z Aresem. Pół roku po tym, jak został podstępem wmanewrowany w zabicie żony i dziecka, Kratos zostaje skazany na dożywocie w szaleństwie z Furiami, zamknięty w ogromnym więzieniu Tytanów dla potępionych spośród żyjących. W trakcie walki z obłędem jego wola zostaje wystawiona na próbę, gdy postanawia zerwać więź łączącą go z bogami i dokonać zemsty na Aresie za jego udział w morderstwie rodziny Kratosa. Uzbrojony w podwójne ostrza na łańcuchach Kratos musi zmierzyć się z najmroczniejszymi stworami mitologii, rozwiązując zagmatwane łamigłówki w trakcie bezwzględnej drogi ku odkupieniu.
God of War: Wstąpienie to przygodowa gra akcji oferująca zarówno wciągającą historię dla jednego gracza jak i innowacyjne tryby wieloosobowe. Dalsze informacje o grze można znaleźć na stronie www.GodofWar.com. W celu zdobycia materiałów prasowych odwiedź www.scee-press.com.