Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

Vivid Games poszerza horyzonty mobilnej rozrywki

Dodano dnia 01-11-2012 15:27 | Tagi: ipad, iphone, ipod, vivid games, apple

Kategoria: Ze świata

Debiut gry produkowanej przez notowaną na NewConnect firmę Vivid Games planowany jest w drugiej połowie listopada. Wraz z Real Boxing światło dzienne ujrzy innowacyjny na skalę światową system sterowania postaciami w grze mobilnej, możliwy do tej pory tylko i wyłącznie na konsolach stacjonarnych. Przychody ze sprzedaży Real Boxing będą miały zasadniczy wpływ na wyniki spółki w 2012 r.


- Dzisiaj publikujemy kolejny materiał video, w którym przedstawiamy kompletnie nowe w skali światowej rozwiązanie kontroli sterowaniem postaciami w grze. Będzie to absolutny hit w sektorze gier mobilnych. Zupełnie nowy kierunek ich rozwoju - tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.


Real Boxing będzie pierwszą produkcją na świecie na urządzenia mobilne, w której gracz będzie mógł kontrolować postać w grze za pomocą gestów. – Wystarczy użycie iPada lub iPhona oraz proste podłączenie telewizora by zobaczyć własną walkę na dużym ekranie. Podobne jak przy użyciu stacjonarnej konsoli Microsoft Xbox360 z systemem Kinect. Oczywiście celem nie było idealne odwzorowanie ruchów całego ciała, a przede wszystkim zapewnienie rozrywki i nowej funkcjonalności na rynku gier mobilnych – kontynuuje Kościelny. - Tytuł wzbudził duże zainteresowanie zarówno w Epic Games, który jest producentem technologii Unreal Engine 3, jak również bezpośrednio w Apple, który w ten sposób będzie mógł pokazać możliwości produkowanego przez siebie sprzętu- kończy prezes. Do śledzenia gestów graczy wykorzystana jest przednia kamera urządzenia mobilnego (np. iPad) oraz autorskie algorytmy analizujące obraz. Gra wyposażona została również w możliwość rozgrywki online, czyli stoczenia walki z dowolnie wybranym przeciwnikiem z dowolnego miejsca na świecie – co zdaniem przedstawicieli spółki dodatkowo wpłynie na popularność gry wśród graczy.


Do produkcji gry wykorzystany została najbardziej zaawansowana technologia Unreal Engine 3. Nad animacjami do Real Boxing pracowało studio Dash Dot Creations – jedno z najlepszych tego typu w Polsce. Do osiągnięcia wysokiego stopnia realizmu wykorzystane zostały sesje motion capture wykonane w Alvernia Studios – w miejscu w którym powstawały animacje do produkcji, takich jak: Wiedźmin 2, Bullet Storm czy Dead Island.


Real Boxing to gra z segmentu Premium. Cena tego typu produkcji zamyka się w przedziale 5-9 USD za pobranie. Gra przygotowywana jest w pierwszej kolejności na urządzenia z systemem Apple iOS.


Najnowszy materiał wideo do obejrzenia pod adresem: http://youtu.be/weWw8Zn9QR0
AUTOR
Piotr 'Piotru' Ostrowski

Piotr "Piotru" Ostrowski

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI

[Nowa gra] - Hooligan Fighters...

How To Play Video Games...

How To Play Video Games...

Społeczność wydaje grę Spo...

Sztuczna inteligencja w grze -...

Nowa recenzja gry "StarDrive"...

Wsiądź i ścigaj się z najl...

Nowa recenzja gry "Fallen Ench...

Poznaj świat dinozaurów z Wo...

Nowa waluta Microsoft w sklepi...

The Stanley Parable - Recenzja...

PlayStation®4 – THIS IS FOR...

BoxOff poszerza ofertę o gry ...

GTR Evolution nowością w ser...

Rekordowy RuneFest zgromadził...


POWIĄZANIA Z GRAMI
REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 48.55 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x