Debiut gry produkowanej przez notowaną na NewConnect firmę Vivid Games planowany jest w drugiej połowie listopada. Wraz z Real Boxing światło dzienne ujrzy innowacyjny na skalę światową system sterowania postaciami w grze mobilnej, możliwy do tej pory tylko i wyłącznie na konsolach stacjonarnych. Przychody ze sprzedaży Real Boxing będą miały zasadniczy wpływ na wyniki spółki w 2012 r.
-
Dzisiaj publikujemy kolejny materiał video, w którym przedstawiamy kompletnie nowe w skali światowej rozwiązanie kontroli sterowaniem postaciami w grze. Będzie to absolutny hit w sektorze gier mobilnych. Zupełnie nowy kierunek ich rozwoju -
tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Real Boxing będzie pierwszą produkcją na świecie na urządzenia mobilne, w której gracz będzie mógł kontrolować postać w grze za pomocą gestów. – Wystarczy użycie iPada lub iPhona oraz proste podłączenie telewizora by zobaczyć własną walkę na dużym ekranie. Podobne jak przy użyciu stacjonarnej konsoli Microsoft Xbox360 z systemem Kinect. Oczywiście celem nie było idealne odwzorowanie ruchów całego ciała, a przede wszystkim zapewnienie rozrywki i nowej funkcjonalności na rynku gier mobilnych – kontynuuje Kościelny. - Tytuł wzbudził duże zainteresowanie zarówno w Epic Games, który jest producentem technologii Unreal Engine 3, jak również bezpośrednio w Apple, który w ten sposób będzie mógł pokazać możliwości produkowanego przez siebie sprzętu- kończy prezes. Do śledzenia gestów graczy wykorzystana jest przednia kamera urządzenia mobilnego (np. iPad) oraz autorskie algorytmy analizujące obraz. Gra wyposażona została również w możliwość rozgrywki online, czyli stoczenia walki z dowolnie wybranym przeciwnikiem z dowolnego miejsca na świecie – co zdaniem przedstawicieli spółki dodatkowo wpłynie na popularność gry wśród graczy.
Do produkcji gry wykorzystany została najbardziej zaawansowana technologia Unreal Engine 3. Nad animacjami do Real Boxing pracowało studio Dash Dot Creations – jedno z najlepszych tego typu w Polsce. Do osiągnięcia wysokiego stopnia realizmu wykorzystane zostały sesje motion capture wykonane w Alvernia Studios – w miejscu w którym powstawały animacje do produkcji, takich jak: Wiedźmin 2, Bullet Storm czy Dead Island.
Real Boxing to gra z segmentu Premium. Cena tego typu produkcji zamyka się w przedziale 5-9 USD za pobranie. Gra przygotowywana jest w pierwszej kolejności na urządzenia z systemem Apple iOS.
Najnowszy materiał wideo do obejrzenia pod adresem: http://youtu.be/weWw8Zn9QR0