Wargaming, wielokrotnie nagradzani twórcy i wydawcy gier, ogłasza dynamiczne wzrosty firmy w Azji Południowo-Wschodniej, jak również rozpoczęcie bezpośredniej działalności w tym regionie. Pierwsze kroki Wargaming stawiał przy pomocy SEA Games, firmy wydawniczej z Singapuru i Malezji. Teraz, dzięki zebraniu cennego doświadczenia rynkowego z tego regionu, rozpoczyna samodzielną działaność wydawniczą i operacyjną w tym obszarze na World of Tanks oraz przy nadchodzących projektach firmy.
Darmowa gra akcji typu MMO, World of Tanks zostało wydane w Singapurze, Malezji, Filipinach i Tajlandii w maju 2012 roku. Dzięki świetnej grywalności, tłumaczeniu uwzględniającemu specyfikę regionu oraz wysokiej jakości obsłudze klienta, Wargaming był w stanie zdobyć solidne udziały na rynkach Azji Południowo-Wschodniej. Bez wątpienia, ważnym krokiem było uruchomienie dedykowanych serwerów dla regionu, co wydatnie poprawiło jakość grania i przyczyniło się do mocnego wzrostu popularności World of Tanks.
„To była przyjemność pomagać tak dużej firmie jak Wargaming” powiedział Stephane Panyasiri, prezes SEA Gaming Pte Ltd. “Partnerstwo pomogło nam wspólnie osiągnąć bardzo dobre rezultaty w niecały rok.”
„Dziękujemy naszemu partnerowi, SEA Gaming, za pomoc w ustanowieniu naszej obecności w w Azji Południowo-Wschodniej” powiedział Victor Kislyi, prezes Wargaming. “Teraz mocno stoimy na nogach i będziemy koncentrować się na długofalowych wzrostach na tym rynku.”
Grywalność na najwyższym poziomie w połączeniu z przemyślaną strategią marketingową przyniosło ze sobą dużą grupę wiernych graczy z regionu i na chwilę obecną liczy ona 700 000 czołgistów. Ten znaczący wzrost w Azji Południowo-Wschodniej stwarza nowe możliwości dla Wargaming celem zwiększenia obecności w regionie.