Koncentracja na dużych markach, rozwój autorskiej technologii i partnerstwa strategiczne to główne punkty rozwoju Vivid Games w 2013 r. Okrętem flagowym bydgoskiego developera w bieżącym roku będzie Real Boxing, który został jedną z pokazowych gier podczas premiery nowej konsoli Nvidia Shield na targach CES w Las Vegas.
Niewątpliwie największym ubiegłorocznym sukcesem Vivid Games był debiut Real Boxing. - Gra została już pobrana w prawie 150 000 egzemplarzy, a minęło zaledwie ponad półtora miesiąca od debiutu. Przed nami oczekiwana przez graczy premiera gry na Android, oraz kolejne platformy sprzętowe, w tym Sony PlaStation Vita, oraz wiele dodatkowej treści- zapowiada prezes.
Do sukcesu zapowiadanej na luty premiery Real Boxing na urządzenia mobilne z systemem Android przyczyni się z pewnością debiut nowej konsoli Nvidia Shield wykorzystującej najszybszy obecnie mobilny procesor na świecie. Podczas targów CES w Las Vegas, jedną z gier prezentujących możliwości nowego urządzenia był Real Boxing. - Jesteśmy bardzo dumni z faktu, iż Real Boxing jest jedną ze kilku startowych gier tej nowej konsoli, oraz z tego, iż został zaprezentowany światu podczas konferencji NVIDII. Real Boxing na urządzenia wykorzystujące system operacyjny Android dostępny będzie już w lutym - kontynuuje Kościelny. We współpracy z firmą Sony, Real Boxing jako produkt strategiczny na platformę PlayStation Vita. trafi w III kw. 2013 r.
Nowa strategia rozwoju spółki zakłada koncentracje na produkcji dużych tytułów. takich jak Real Boxing. Grą Real Boxing pokazaliśmy, iż jesteśmy z sukcesem w stanie wyprodukować i wprowadzić na rynek nową markę, stojącą na najwyższej jakości. Już w tej chwili zaczynamy zbierać tego żniwa. Podążając w tym kierunku w IV kwartale 2013 roku zamierzamy wydać kolejny, duży tytuł - zapowiada Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. W 2013 r. na rynek trafi również Ski Jumping Pro, Speedball 2 Evolution na platformie Steam, BRIGHT jako drugi tytuł dla konsoli Sony PlayStation Vita oraz Word Explorer autorstwa Jona Hare.