Microsoft i Epic Games opublikowały nowy zwiastun wideo do gry „Gears of War: Judgment” zatytułowany „The Guts of Gears – Multiplayer”, prezentujący nowe tryby gry wieloosobowej, broń oraz osiągnięcia w grze, składające się na „Gearsy”, jakich jeszcze nie było.
W nowym zwiastunie, ulubiony cwaniak serii - porucznik Damon Baird, przeprowadza graczy przez cztery nowe tryby gry wieloosobowej, prezentując po drodze sposoby eliminacji przeciwników, przy pomocy nowych giwer, rzeczy robiących „bum” i innych narzędzi destrukcji. Zwiastun można obejrzeć pod adresem:
http://youtu.be/mEfWwUsQx1M.
Prezentacja zawiera elementy najciekawszych nowości i zmian, wprowadzonych do serii wraz z premierą „Gears of War: Judgment”:
Tryby gry wieloosobowej:
• OverRun:
o OverRun to pierwszy w historii serii „Gears of War” wieloosobowy tryb współzawodnictwa. To jakby postawić przeciwko sobie tryby Bestii i Hordy. OverRun to tryb gry 5 na 5 graczy, nastawiony na atak i obronę, w którym COG zawsze występuje w roli obrońcy, a Szarańcza – agresora. Gracze mogą stanąć po dowolnej stronie barykady.
• Team Deathmatch:
o Ulubiony tryb graczy powraca – dwie drużyny złożone z pięciu graczy korzystają z jednej, ograniczonej puli odrodzeni. Celem gry jest wyeliminowanie przeciwników, zanim skończą się odrodzenia naszej drużyny. Tryb idealnie nada się zarówno dla weteranów, jak i początkujących graczy.
• Free-For-All:
o Free-For-All to klasyczne „każdy na każdego”. Brak drużyn oznacza strzelanie do wszystkiego, co nawinie się na celownik.
• Domination:
o Domination to tryb współzawodnictwa przeznaczony dla drużyn złożonych z 5 graczy. Gracze będą walczyć o kontrolę nad trzema obszarami gry. Zwycięży drużyna, która utrzyma pozycję najdłużej.
Uzbrojenie:
Poza nowymi typami granatów na każdą okazję, Epic Games potwierdziło również, że w grze pojawi się nowa opcja rzucania granatami bez konieczności wcześniejszego zamachu – co znacznie ułatwi demolkę w ciasnych pomieszczeniach. W arsenale „Gearsów” pojawiło się sześć nowych oręży, w tym:
• Sticky Grenades: Lepkie Granaty sieją podobne zniszczenie, jak granaty odłamkowe, z tą różnicą, że przed detonacją przytwierdzają się do celu.
• Beacon Grenades – Granat Naprowadzający jest stosowany przez skautów COG. Elektroniczny impuls oznacza wrogie cele w promieniu swojego działania, na krótki czas odsłaniając ich pozycję, nawet przez ściany i osłony dowolnej grubości.
• Stim Grenades – Granaty wykorzystywane przez Medyków oraz członków wsparcia drużyny. Detonacja wyzwala chmurę leczniczego gazu, przywracającego zdrowie wszystkim sojusznikom w zasięgu.
• Markza: Przed inwazją szarańczy na Serę, żołnierze COG przez dekady walczyli z Unią Niezależnych Republik, a Markza była jedną z ich najbardziej niebezpiecznych broni. Ten półautomatyczny karabin idealnie nadaje się do walki na średnim dystansie, dzięki pojemnemu magazynkowi i dołączonej lunecie, zwiększającej efektywność i celność broni na odległość.
• Breechshot – Szarańcza bazuje swoją przewagę nie tylko na sile, czego dowodem jest Breechshot. Oparty na konstrukcji Markza karabin został przerobiony, aby siać maksymalne zniszczenie. Komora mieści wysokokalibrowe naboje, natomiast korpus doposażono w ostrze, czyniąc z karabinu idealną broń do walki w starciu i na krótkim dystansie.
• Booshka – Booshka to niszczycielska wyrzutnia granatów wprost z arsenału UIR. Wystrzeliwane pociski detonują się w kontakcie z wrogiem, lub odbijając się od ścian eksplodują po krótkim czasie.