iiyama International, uznany japoński producent monitorów LCD oraz City Interactive Games, twórca gry Sniper: Ghost Warrior 2 podpisały umowę o partnerstwie. Współpraca między iiyama i City Interactive jest efektem porozumienia stron w Polsce, które zostało sfinalizowane na początku tego roku i obejmie swoim zasięgiem całą Europę.
W ramach wspólnych działań iiyama wraz CI Games przeprowadzi szereg akcji oraz promocji m.in. konkurs „Snipe your monitor” z atrakcyjnymi nagrodami tj. monitory LCD marki iiyama, komputery dla graczy, karty graficzne, gry Sniper: Ghost Warrior Deluxe Edition, T-shirty i inne gadżety ufundowane przez obie firmy.
Więcej szczegółów na temat wszystkich akcji pojawi się na dedykowanej stronie
www.iiyamaplay.com w marcu, tuż przed premierą Snipera 2.
„
Wierzymy, że Sniper: Ghost Warrior 2 będzie najważniejszą polską produkcją w tym roku. Partnerstwo z iiyama to dla nas nowe możliwości technologiczne i marketingowe. Nasza współpraca jest ważnym elementem kampanii wizerunkowej gry”. –
powiedział Marcin Kwaśnica, International Sales Director w CI Games.
Sniper: Ghost Warrior 2 bierze od swojego poprzednika to, co najlepsze i wznosi grafikę na wyższy poziom dzięki nowemu silnikowi CryEngine. Dzięki ponad 3 milionom sprzedanych egzemplarzy pierwszej części, nieustannemu dialogowi z fanami, partnerami oraz doświadczeniu zespołu – Sniper: Ghost Warrior 2 ma się stać nowym rynkowym standardem, jeśli chodzi o snajperskie gry akcji.
„
Z dużą uwagą śledzimy rozwój polskich developerów i całej branży gier. Widzieliśmy Snipera 2 na żywo, dlatego jesteśmy przekonani, iż nie tylko powtórzy ona, ale wręcz pobije sukces pierwszej części. Cieszymy się, że poprzez partnerstwo z CI Games, będziemy mogli mieć swój udział w promocji tytułu stworzonego przez Polaków dla graczy z całego świata. By w pełni docenić walory gry Sniper 2, potrzeba dobrego sprzętu, a monitory iiyama to naszym zdaniem najlepszy wybór dla graczy.”-
powiedział Mariusz Kuczyński, Dyrektor Generalny iiyama International w Polsce.
Jest to kolejna akcja iiyama w ramach projektu „Monitory dla Graczy”, który powstał w celu popularyzacji marki iiyama w środowisku graczy.