Wargaming ogłasza, iż została podpisana globalna* umowa licencyjna z firmą J!NX, która zajmuje się projektowaniem i produkcją odzieży dla graczy. Na jej mocy, słynna gra World of Tanks otrzyma własną linię odzieży i akcesoriów. Na dzień dzisiejszy, World of Tanks znów poszerzyło swoją grupę graczy osiągając wynik 55 milionów zarejestrowanych użytkowników.
Linia odzieży World of Tanks będzie dostępna poczynając od końca marca bieżącego roku na całym świecie poprzez duże sieci handlowe, specjalistyczne sklepy tradycyjne i internetowe.
„
Od momentu, kiedy zaczęliśmy grać w World of Tanks, ekipa J!NX mocno działała na rzecz nawiązania współpracy z Wargaming,”
powiedział Sean „J!NX” Gailey, współzałożyciel i szef kreatywny firmy. „
Wyjątkowa historia gry, strategia i fantastyczne kreacje artystyczne powodują, że mamy spore możliwości tworzenia ubrań. Podobnie jak gracze, nie możemy się doczekać stworzenia wyjątkowych ciuchów, które oddadzą charakter gry i będą zgodne z pasją społeczności”.
“
Współpraca z J!NX pozwoli graczom wrażać pasję do World of Tanks również jak są z dala od swoich komputerów,“
powiedział Frederic Menou, General Manager Wargaming Europe. „
To idealnie współgra z naszą strategią dalszego zwiększania świadomości o World of Tanks, a J!NX jest doskonałym partnerem, jako że mają duże doświadczenie rynkowe i popularność. Ich kreatywność oraz marka są rozpoznawalne na całym świecie, co idealnie współgra z naszą grą, w którą grają ludzie z ponad 205 krajów na świecie.”