Gra Sniper: Ghost Warrior 2 wykazuje się doskonałą dynamiką sprzedaży na najważniejszych rynkach na świecie. Najnowsza odsłona snajperskiej serii autorstwa CI Games już w ciągu dwóch pierwszych dni po premierze wykazywała znacznie wyższą sprzedaż niż pierwsza część gry w okresie siedmiu dni!
„
To efekt dotarcia do graczy ceniących taki rodzaj rozgrywki” –
komentują przedstawiciele CI Games. „
Pierwszy Sniper: Ghost Warrior wyznaczył kierunek, którym podążamy. Widzimy efekty tej konsekwencji i wiemy, że potwierdzają one nasze oczekiwania”. Sprzedaży wzrosła o 159% we Francji, o 178% w Australii, o 36% w USA, o 44% w Wielkiej Brytanii oraz o 34% w Niemczech w stosunku do Sniper: Ghost Warrior.
Sniper: Ghost Warrior 2 jest obecnie drugą najchętniej kupowaną grą na Xbox 360 w Niemczech. Polska produkcja zajmuje też 2. miejsce wśród bestsellerów na tę platformę w Wielkiej Brytanii i w Skandynawii oraz 3. miejsce we Francji.
Najnowsza gra CI Games jest także bardzo popularna wśród posiadaczy PlayStation 3. Wersja Snipera 2 przeznaczona na tę platformę jest 3.
najchętniej kupowaną grą w Wielkiej Brytanii, w Niemczech i Skandynawii. We Francji Sniper: Ghost Warrior 2 na PS3 zajmuje 5. miejsce.
Najnowsze dane sprzedażowe będą prezentowane po dostarczeniu kolejnych zweryfikowanych raportów z poszczególnych rynków. Gra Sniper: Ghost Warrior 2 miała swoją polską premierę 15. marca. Już 27. marca ukaże się Siberian Strike – dodatek oferujący otwarty model rozgrywki i pozwalający na eksplorację rozbudowanych map.
Więcej o Sniper: Ghost Warrior 2 na
www.sniper:ghostwarrior2.com i
www.facebook.com/SniperGhostWarrior