Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

PlayStation laureatem nagrody Superbrands w Polsce

Dodano dnia 10-04-2013 22:52 | Tagi: ps3, playstation, sony, scee, polska, superbrands

Kategoria: Z kraju

Sony Computer Entertainment Polska ma zaszczyt poinformować, że PlayStation zostało super brandem 2013 roku. Nagroda Superbrands przyznana została PlayStation jako światowej marce, która od samego początku swojego istnienia kojarzy się z najlepszą rozrywką, najnowocześniejszymi technologiami i najbardziej popularnymi grami. Powstały w 2008 roku Polski oddział Sony Computer Entertainment Europe dostarcza najwyższej jakości produkty i usługi lokalnym konsumentom, promując najnowsze technologie i rozwiązania.

Gala Finałowa VII edycji Superbrands zgromadziła w piątek 5 kwietnia przedstawicieli wielu najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, którzy odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Po raz pierwszy przyznano także nagrody Created in Poland Superbrands dla marek, które są wytworem polskiej myśli brandingowej. Nagroda honorowa Superbrands trafiła w ręce Pana Andrzeja Wajdy. Podczas Gali przedstawiono kolejne wydanie Albumu Supebrands 2013, zwanego „biblią brandingu” - wydawnictwa prezentującego indywidualną drogę do sukcesu każdej z nagrodzonych marek.

Statuetki Superbrands i Business Superbrands odebrali przedstawiciele 27 marek w tym reprezentujący Sony Computer Entertainment Polska Maciej Kmiołek – Dyrektor Marketingu SCE Polska:

Jesteśmy ogromnie dumni z tego wyróżnienia, szczególnie dlatego, że jest to nagroda nie tylko od specjalistów, ale przede wszystkim od konsumentów, tych osób do których kierujemy nasze produkty i komunikację. Cieszymy się , że marka PlayStation przez lata obecności na polskim rynku silnie zapisała się w świadomości konsumentów, stając się synonimem domowej rozrywki.”



The Superbrands Ltd. to działająca w 85 krajach świata organizacja nagradzająca sukcesy marek, które odznaczają się wyjątkowo silnym wizerunkiem. Statuetki i dyplomy tegorocznej, siódmej edycji zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 000 respondentów. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów.

Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami strategicznymi tegorocznej edycji są: Stratosfera, GfK Polonia, Dragon Rouge, Polish National Sales Awards, Instytut Adama Mickiewicza, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, natomiast partnerami medialnymi są: ThinkTank, Proto, Mediarun oraz Radio PiN.

Więcej informacji na http://www.superbrands.pl/
AUTOR
Piotr 'Piotru' Ostrowski

Piotr "Piotru" Ostrowski

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI

[Nowa gra] - Hooligan Fighters...

How To Play Video Games...

How To Play Video Games...

Społeczność wydaje grę Spo...

Sztuczna inteligencja w grze -...

Nowa recenzja gry "StarDrive"...

Wsiądź i ścigaj się z najl...

Nowa recenzja gry "Fallen Ench...

Poznaj świat dinozaurów z Wo...

Nowa waluta Microsoft w sklepi...

The Stanley Parable - Recenzja...

PlayStation®4 – THIS IS FOR...

BoxOff poszerza ofertę o gry ...

GTR Evolution nowością w ser...

Rekordowy RuneFest zgromadził...


REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 16.06 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x