Firma CI Games poinformowała o pozyskaniu dwóch wybitnych deweloperów i weteranów branży gier, którzy od teraz zasilają szeregi zespołu dynamicznie rozwijającego się polskiego studia.
Steve Hart objął w CI Games funkcję producenta wykonawczego. Hart może poszczycić się osiemnastoletnią karierą w branży gier. Ostatnie pięć lat spędził na tworzeniu popularnych tytułów Rebellion, w tym gry Sniper Elite v2.
„
Praca w CI Games to dla mnie okazja, aby stać się częścią świetnej firmy, która chce umocnić swoją pozycję na międzynarodowym rynku.” –
komentuje Steve Hart, producent wykonawczy w CI Games.
„
Wizja i determinacja CI Games, by stać się deweloperem klasy AAA, zasługuje na podziw. Jestem zaszczycony mogąc pracować z tą ekipą, a zobaczywszy Enemy Front i Lords of the Fallen w akcji, wiem już, że praca z Polakami będzie dla mnie wyjątkowo ekscytująca”.
Dla Paula Robinsona dołączenie do CI Games, gdzie zasilił szeregi zespołu kreatywnego oraz deweloperskiego, to przedłużenie ponad dwudziestoletniej kariery w branży interaktywnej rozrywki. W jej trakcie pracował nad kultowymi seriami, w tym Comanche, Armored Fist (NovaLogic), Full Spectrum Warrior (Pandemic), czy Killzone 2 (Guerilla Games). Początki kariery zawodowej spędził w Korpusie Piechoty Morskiej USA oraz jako scenarzysta telewizyjny.
„
Po dwudziestu latach spędzonych na kierowaniu programowaniem sztucznej inteligencji i piastowaniu rozmaitych funkcji: od lead designera po game directora przy rozmaitych gatunkach, z wielką przyjemnością wracam w CI Games do swoich korzeni – do kapitalnych gier FPS.” –
komentuje Robinson.
„
Enemy Front to świeże i nowatorskie podejście do gier osadzonych w realiach II Wojny Światowej. Dla mnie to idealna okazja do wykorzystania doświadczeń w projektowaniu narracji i w reżyserii gier, dzięki czemu mam nadzieję przyczynić się do osiągnięcia przez tytuł pełnego potencjału”.
Enemy Front to gra FPS, która wyrwie się wszelkim stereotypom. Bogata i zróżnicowana rozgrywka pozwoli dostosować mechanikę do preferencji graczy. Niezależnie od tego, czy ich strategią jest brutalny ostrzał, sabotaż czy skradanie się i ciche eliminowanie przeciwników – gra im to umożliwi. Enemy Front wykorzysta pokaźny arsenał wierny realiom historycznym, dynamiczny system sztucznej inteligencji oraz zaoferuje miłośnikom drugowojennych shooterów niespotykane dotąd możliwości w improwizacji.
Gra ukaże się na Xbox 360, PlayStation 3 oraz na PC w 2014 roku.