Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

Vivid Games zwycięzcą w konkursie Appsters Award

Dodano dnia 24-10-2013 21:57 | Tagi: vivid games, ski jumping pro, soczi, igrzyska olimpijskie, app developer, mobile marketing awards, best indie game developer, appsters awords

Kategoria: Partnerzy

Już w grudniu Ski Jumping Pro - jedna z najbardziej znanych marek Vivid Games – zostanie rozbudowana o kluczową aktualizację oraz wersję dla systemu Android. Specjalna edycja Ski Jumping pojawi się również przed zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi w Soczi.

Vivid Games został zwycięzcą w konkursie App Developer & Mobile Marketing Awards w kategorii Best Indie Game Developer 2013. Nagrody Appsters Awords były rozdawane gali w Londynie. – Jesteśmy bardzo dumni z wyróżnienia. Otrzymana nagroda jest kolejnym dowodem, że jesteśmy już uznaną i rozpoznawalną firmą na światowych rynkach. Gala w której uczestniczyliśmy była również kolejną okazją do zaprezentowania spółki i jej strategii- mówi Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Warto w tym miejscu podkreślić, że wśród międzynarodowego jury zasiadali m.in. Grant Allen, principial architect Google czy Kevin Flowers, chief technology officer Coca Cola Enterprises.

Seria Ski Jumping to jedna z kultowych gier autorstwa Vivid Games. Dotychczas została rozpowszechniona w ponad 5 milionach egzemplarzy. Koszt produkcji aktualnej edycji Ski Jumping Pro na iOS, która ukazała się na początku bieżącego roku, zwrócił się zaledwie w tydzień od premiery. – W grudniu udostępnimy dużą aktualizację trybu multiplayer i funkcji społecznościowych.

Ski Jumping ma stałą rzeszę fanów, dlatego nowe, rozbudowane funkcjonalności, powinny przełożyć się na dodatkowe wpływy z mikropłatności- tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Dodatkowe wpływy zapewni również wprowadzenie wersji Ski Jumping Pro na urządzenia z systemem Android.

Okazją do promocji Ski Jumping Pro wśród nowych użytkowników są także zbliżające się Igrzyska Olimpijskie w Soczi. Planujemy specjalną aktualizację tuż przed Olimpiadą. Nasze doświadczenie w promocji i znakomita znajomość kanałów dystrybucji pozwoli nam maksymalnie wypromować tytuł- zapowiada prezes. Największymi rynkami sprzedaży Ski Jumping Pro są Niemcy, Austria, Szwajcaria, jak również kraje skandynawskie, Japonia, Rosja i Europa Centralna.
AUTOR
Piotr 'Piotru' Ostrowski

Piotr "Piotru" Ostrowski

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI

[Nowa gra] - Hooligan Fighters...

How To Play Video Games...

How To Play Video Games...

Społeczność wydaje grę Spo...

Sztuczna inteligencja w grze -...

Nowa recenzja gry "StarDrive"...

Wsiądź i ścigaj się z najl...

Nowa recenzja gry "Fallen Ench...

Poznaj świat dinozaurów z Wo...

Nowa waluta Microsoft w sklepi...

The Stanley Parable - Recenzja...

PlayStation®4 – THIS IS FOR...

BoxOff poszerza ofertę o gry ...

GTR Evolution nowością w ser...

Rekordowy RuneFest zgromadził...


POWIĄZANIA Z GRAMI
REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2018. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 35.14 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x