Już w grudniu Ski Jumping Pro - jedna z najbardziej znanych marek Vivid Games – zostanie rozbudowana o kluczową aktualizację oraz wersję dla systemu Android. Specjalna edycja Ski Jumping pojawi się również przed zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi w Soczi.
Vivid Games został zwycięzcą w konkursie App Developer & Mobile Marketing Awards w kategorii Best Indie Game Developer 2013. Nagrody Appsters Awords były rozdawane gali w Londynie. – Jesteśmy bardzo dumni z wyróżnienia. Otrzymana nagroda jest kolejnym dowodem, że jesteśmy już uznaną i rozpoznawalną firmą na światowych rynkach. Gala w której uczestniczyliśmy była również kolejną okazją do zaprezentowania spółki i jej strategii- mówi Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Warto w tym miejscu podkreślić, że wśród międzynarodowego jury zasiadali m.in. Grant Allen, principial architect Google czy Kevin Flowers, chief technology officer Coca Cola Enterprises.
Seria Ski Jumping to jedna z kultowych gier autorstwa Vivid Games. Dotychczas została rozpowszechniona w ponad 5 milionach egzemplarzy. Koszt produkcji aktualnej edycji Ski Jumping Pro na iOS, która ukazała się na początku bieżącego roku, zwrócił się zaledwie w tydzień od premiery. – W grudniu udostępnimy dużą aktualizację trybu multiplayer i funkcji społecznościowych.
Ski Jumping ma stałą rzeszę fanów, dlatego nowe, rozbudowane funkcjonalności, powinny przełożyć się na dodatkowe wpływy z mikropłatności- tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Dodatkowe wpływy zapewni również wprowadzenie wersji Ski Jumping Pro na urządzenia z systemem Android.
Okazją do promocji Ski Jumping Pro wśród nowych użytkowników są także zbliżające się Igrzyska Olimpijskie w Soczi. – Planujemy specjalną aktualizację tuż przed Olimpiadą. Nasze doświadczenie w promocji i znakomita znajomość kanałów dystrybucji pozwoli nam maksymalnie wypromować tytuł- zapowiada prezes. Największymi rynkami sprzedaży Ski Jumping Pro są Niemcy, Austria, Szwajcaria, jak również kraje skandynawskie, Japonia, Rosja i Europa Centralna.