TGC – The Games Company ochrania Europejskie prawa technologii i historii znanego horroru-shootera Afterfall: Insanity.Na horyzoncie widać nadchodzącą gwiazdę horrorów-shooterów która wzejdzie na początku 2011 roku. TGC robi pierwszą grę tworzoną na podstawie Świata Afterfall , Afterfall:Insanity.
Gracz zmierzy się twarzą w twarz z przeznaczeniem w ruinach jednego ze wspaniałych miast oraz w bardzo dobrze znanych miejscach - mówiąc szczerze: w kanalizacjach i tunelach pod nimi. Rozpadające się schrony i ludzie walczący dla przetrwania nuklearnej zagłady z Października 2012 roku. Zmierzysz się z piekielnymi mutantami, łasymi na krew najemnikami i innymi przeciwnikami, z którymi walczy ludzkość dla egzystencji.
W tym opuszczonym świecie Afterfall: Insanity opowiada historię psychopaty, która jeży włos na głowie. Zawiła fabuła, definiowana przez nieprzewidywalne wydarzenia, zakręcona historia i narracyjne niuanse są połączone z zapierającą dech w piersiach grafiką. Dzięki silnikowi Unreal, Afterfall Insanity jest w pełni ztuningowana efektami z umiejętnie stworzonymi poziomami, które tworzą ciemną i spójną atmosferę spakowaną z przyprawianiem o dreszczyk emocji walki przeciwko imponującym wrogom.
Afterfall: Insanity zmierza ku premierze, która będzie miała miejsce na początku 2011 roku na PCta i next-genowe konsole.