Neverwinter Nights
Dodano dnia 02-02-2007 21:21
Neverwinter Nights jest to kolejna gra RPG oparta na słynnym systemie Dungeons & Dragons.
Krotki wstęp:
W mieście Neverwinter panuje nikomu nie znana zaraza, wiele ludzi umiera. Neverwinter postanawia się bronić, tamtejsza akademia wojskowa postanawia wybrać odpowiednią osobę do uratowania miasta. Pada na Ciebie. Po krótkim szkoleniu czas na zaprzysieżenie do słuzby w straży miejskiej, kierujesz sie do Lady Aribeth de Tylmarande. Jednak w trakcie ceremoniału akademia zostaje zaatakowana. Twoje pierwsze zadanie polega na odparciu ataku agresora...
Tworzenie postaci:
Tutaj mamy bardzo szerokie pole manewru, moja ulubiona część gry...
1. Do wyboru mamy 7 ras glównych, kazda z nich rózni sie od siebie pod wzledem wygladu, jak rownież i cech (atrybutow poczatkowych).
1.Człowiek
2.Elf
3.Półelf
4.Krasnolud
5.Gnom
6.Niziołek
7.Półork
Klasa Postaci :
1.Barbarzyńca – Typowy siepacz, najważniejsze atrybuty – Siła i zręczność
2.Bard – Połaczenie łotra i zaklinacza, najważniejsze atrybuty – Charyzma i zreczność
3.Czarodziej – Czystej krwi mag, najważniejsze atrybuty- Intelekt
4.Czarownik (Zaklinacz) – Demonolog, najważniejsze atrybuty – Charyzma
5.Druid – Strażnik natury, najważniejsze atrybuty- Roztropność
6.Kapłan – Straznik wiary, idealne połączenie postaci czarującej i walczącej. Siła i Mądrość
7.Łotrzyk- Typowy zbir, najważniejsze atrybuty- Zręczność
8.Łowca – Wojownik którego łaczy silna więz z naturą, atrybuty- Zręczność, Siła
9.Mnich - Wojownik ktorego bronią jest umysł najważniejsze atrybuty- Siła, Roztropność
10.Paladyn – Świety i szlachetny wojownik, najważniejsze atrybuty- Siła,Charyzma,Mądrość
11.Wojownik – Klasa walcząca z najwiekszym wyszkoleniem, atrybuty- Siła, Budowa
Atrybuty:
1.Siła – Wpływa na ilość zadawanych obrażeń i trafianie bronia do walki w zwarciu
2.Zręczność – Wpływa na trafianie bronią dystansową oraz na refleks i KP postaci
3.Budowa (Kondycja) – Wpływa na ilość dodatkowych pkt. Życia oraz na wytrwałość
4.Roztropność (Mądrość) – zdolność pojmowania świata, wpływa na siłe woli herosa
5.Intelekt – Wpływa na ilość umiejetnośći herosa
6.Charyzma – urok osobisty bohatera
Profile postaci:
W tym menu dobieramy atuty oraz umiejetności, tak aby naszą postać przygotować do cięzkiej wędrowki
Charakter:
1.Praworządny
-Dobry
-Neutralny
-Zły
2. Neutralny
-Dobry
-Neutralny
-Zły
1.Chaotyczny
-Dobry
-Neutralny
-Zły
Modyfikacje:
Tutaj wybieramy wygląd naszego herosa, jego głos oraz nadajemy mu imię
Niestety panowie i panie z Atari się nie postarali aby zapewnić graczom świetną i nie zapomnianą fabulę, jak to miało miejsce w Gothicu I
Wątek głowny: Uratuj Wybrzeże Mieczy przed klęską
Wątki poboczne: Złożone z jednej 5 min misji
Fabuła jest nudna, liniowa. Nie można zrobić czegoś czego autor nie zaplanował, nie mozemy zabić głownowątkowych . NPC-ów, nie możemy wyjść poza zaplanowany teren itp.
Grafika nie jest może cudowna, ale posiada swoje uroki.
Znakomicie wyglądają wnętrza budynków i jaskiń. Również odbijające się światlo na zbroi wyglada dobrze, broniom równiez nic nie brakuje. Wspaniałe efekty czarów, każdy czar ma inną animacje graficzną Lecz sam model postaci jest prymitywny, widać na pirwszy rzut oka że ciała NPC-ów i twoje nie stanowią spójnej całosci, widać wyrażny podział między głową, tułowiem itp.
Przy walce rownież możemy zaobserwować pewien błąd, otóz dość często występuje opóznienie tekstur względem modelu postaci, oraz czasami sie zdaża sytuacja że nasza postać nie
Plusy
Minusy
Brak obrazów powiązanych z tą grą.