Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
"POKE 3712, 128" - nieśmiertelność.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
"POKE 3712, 128" - nieśmiertelność.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
POKE 12713, 165 - inna wersja gryPOKE 12511, 165
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Kiedy nie wyskoczysz ze skoczni, tylko zaryjesz głową w śnieg u jej podnóża, nie odrywaj palca od "Fire'a" - extra efekty dźwiękowe.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
Naciśnij Q+W+E+D - zakończenie misji przed czasem.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
POKE 4516,255 - nieśmiertelność.POKE 15269,173 - nieśmiertelność.POKE 15697,173 - nieśmiertelność.POKE 18006, 173SYS 16384
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
1. Ułatwisz sobie życie jeśli wykończysz najpierw Toma. Jest on mistrzem w strzelaniu z łuku. Dwaj pozostali wykończą się sami i pozostanie tylko jeden.2. Kupuj księstwa zawsze i wszędzie, nawet te daleko od Ciebie - przyłączysz je potem.Kiedy któryś z komputerowych przeciwników ogłosi, że chce kupić od Ciebie księstwo, sprzedaj mu je. W następnej turze możesz je najechać - będzie tam zero żołnierzy.Z księstwa Ginbrek można przejść do księstwa Ildas.Wybierz ostatnią postać - w konkursie łuczniczym przy jednakowej ilość punktów wygrywasz.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
W pomieszczeniu gdzie znajdują się trzy łapy, na lewej i prawej połóż monetę, a na środkowej kubek z monetą.1. Gdy pomylisz się przy przewożeniu zwierzaków na początku 2. części gry, cofnij czas za pomocą zegara czasu rzeczywistego.2. Inteligenta zniszczysz mocą Głupoty. Potrzebny do tego jest osiołek. Dostaniesz ją po rozbiciu makówki.Aby otrzymać polityczne poparcie, dzięki któremu możesz być przepuszczony po drabinie do góry, musisz iść do pomieszczenia z dwoma facetami. Obydwu wytrenuj paczką dla polityka, która znajduje się w ścianie. Później użyj mowy mądrości, którą uwolnisz dając ulubieńcowi zwierząt kota, psa i mysz (wszystkie razem), wtedy dopiero otrzymasz polityczne poparcie.Przy przewożeniu zwierzaków: Najpierw przewieź kota na drugi brzeg. Później przewieź np. psa, a gdy będziesz wracał weź kota (w przeciwnym razie pies zagryzie kota). Z pierwszego brzegu weź mysz, a zostaw tam kota. Przewieź mysz na drugi brzeg. Jedź pustą łódką na pierwszy brzeg po kota, weź go i do swojej kieszeni dołącz psa i mysz. Zwierzaki daj ulubieńcom zwierząt. W ten sposób uwolnisz moc mądrości.Dziurę w budżecie załatasz fikusem znajdującym się w pokoju za inteligentem.Trzeciej ręce daj cały pojemnik z ostatnią monetą.Medal zanieś do komnaty rady ciemnych, włóż go do pucharu i potrzyj.Zegar czasu rzeczywistego służy do cofania czasu i gdy źle przeprowadzisz zwierzęta przez rzekę.Droga przez pustynię: 2 x prosto, 3 x w lewo, 4 x prosto, 2 x w prawo, 2 x prosto.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 29-08-2008 19:08
POKE 15697,173 - nieśmiertelność.
<< poprzednie | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | następne >> |