Hawken update - Wywiad z twórcami
Dodano dnia 07-10-2013 20:37
9. NVIDIA była zawsze stałym partnerem Hawken. Czy na jakąś część bieżącego procesu projektowania miało wpływ to partnerstwo?
KHANG: NVIDIA jest świetnym partnerem, nie tylko dla marketingu HAWKEN, ale także, aby wepchnąć do gry w czasie rzeczywistym funkcje renderingu. Funkcje, takie jak system cząstek, fizyka i destrukcja oraz sterego 3D pozwalają na o wiele większe wczucie się w grę. Chcemy, aby nasza publiczność poczuła się przywiązana do zwinnej, 5-tonowej, 18- metrowej, dwunożnej, metalowej maszyny.
10. Personalizacja gra bardzo dużą rolę aby gracz mógł przedstawić samego siebie w grze. Czy zawsze stało to wysoko na liście Hawken, czy proces projektowania po prostu ewoluował podczas updatów?
Dave Nguyen: Wizualne personalizacje nie zawsze były w planach dla gry. Kiedyś mieliśmy mały zespół i wizualne personalizacje stałyby się zbyt dużym pożeraczem czasu. Z czasem byliśmy w stanie rozbudować naszą ekipę i, realizując liczne prośby, mogliśmy posunąć do przodu system wizualnej personalizacji. Nadal mamy dodatkowe plany odnośnie personalizacji i z czasem będziemy kontynuować rozwijanie dostępnych opcji.
Khang Le – CEO at Adhesive Games
Tyler Buser – Lead Designer at Adhesive Games
ShadiMuklashy- UI and Sound Designer at Adhesive Games
Dave Ngyen – Lead Game Designer at Adhesive Games