Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Producenci gier podzielili się ostatnimi czasy na dwa obozy: tych, którzy przed premierą zdradzają prawie wszystko i tych, którzy zapowiadają swe dzieła na krótko przed wydaniem, podając w sumie niewiele informacji. Póki co IO Interactive, w przypadku kontynuacji Kane & Lynch, stosuje tę drugą taktykę. Dostaliśmy kilka trailerów, screenów – i tyle. Fakt ten wynikać może jednak także z tego, iż największymi atutami mają być (ponownie) klimat i fabuła. A żeby te aspekty zrobiły wrażenie, nie wolno zbyt dużo o nich opowiadać.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Rok 2010 bez wątpienia stoi pod znakiem wszelakich sequeli. Większość kontynuuje jednak już hitowe marki, zaś celem Just Cause 2 jest dopiero wniesienie serii na piedestał. Pierwsza część bowiem to esencja zmarnowanego potencjału. Multum niedoróbek i nieprzemyślanych rozwiązań sprawiło, iż mimo bardzo ciekawych założeń zabrakło grywalności. Rico jednak powraca w ekstremalnie szalonej, pięknej, nowej odsłonie. Czy tym razem się uda? Wszystko wskazuje na to, że tak.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Mało kto chce pamiętać o eliminacjach do mundialu w RPA, co nie powinno nikogo dziwić zważywszy na fakt, że nie mamy powodów do zachwytu. Jak to bywa przy okazji tego typu imprez, na ratunek rusza nam firma EA Sports z grą "2010 FIFA World Cup South Africa". Czy autorzy pokuszą się o zmiany względem „Fify 10”? A może pójdą na łatwiznę i nie zmienią kompletnie nic? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w zapowiedzi. Zapraszam do lektury.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Długi czas zastanawiałem się, jak zacząć ten tekst... Rozpłynąć się nad grafiką, docenić obecność dobrze nam znanych zarówno z książki, jak i pierwszej części gry, postaci, czy też wychwalać pod nieboskłon umiejętność przeskakiwania przez płotki. Czytając te słowa zapewne spodziewacie się zapowiedzi opisującej grę w samych superlatywach. Muszę przyznać, że macie w większości rację, ale nie cały czas będzie tak różowo...
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Idąc na prezentację nowego dzieła krakowskiego Reality Pump nie wiedziałem, czego mogę się spodziewać. Pierwsza część była jakby rodzimym Gothiciem 3 – z bardzo dobrą grafiką, wysoką grywalnością, ale także ogromną ilością bugów, które skutecznie obniżały jej ocenę w oczach wielu recenzentów. Gdy jednak zobaczyłem, jakie pomysły mają Polacy... na tę grę mam większą chrapkę, niż na Wiedźmina 2.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Aż dziw, że od tak długiego czasu nie ukazała się gra o założeniach podobnych do Split/Second czy Blur. Obie produkcje bazują na maksymalnie zręcznościowym modelu jazdy, dołączając możliwość bezpośredniej „walki” z innymi wozami. O ile jednak Bizarre Creations stawia raczej na bezpośrednie środki (choćby ostrzeliwanie), Black Rock Studio ma trochę inne, moim zdaniem lepsze, metody. Nie da się tutaj zaatakować przeciwnika, można za to... wykorzystać do jego zniszczenia otoczenie. Oczywiście na wzór serii Burnout pojazdy po chwili się odradzają, ale przez ten czas zdążą spaść o kilka miejsc w dół tabeli. Nie wszystkie elementy krajobrazu są zniszczalne, zawsze jednak znajdzie się kilkanaście punktów zagrożenia. Jedne z nich są wielokrotnego użytku, inne z kolei wykorzystane raz zmieniają trasę aż do końca wyścigu. I tak możemy opuścić na rywala dźwig, czy kawałek budynku. Póki co jest nieźle, nieprawdaż?
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Arcania... Zdecydowanie nie jestem najlepszą osobą do pisania zapowiedzi tej produkcji. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Po pierwszych dwóch częściach z kostkowatą, ale na swój sposób (i czas) urokliwą grafiką, trudnej, ale również przyjemnej Nocy Kruka oraz najlepszym i sporo tłumaczącym polskim modzie Mroczne tajemnice (polecam!) nieco przejechałem się na cukierkowatym wyglądzie i niezbyt porywającej fabule Gothica 3. Mówiąc szczerze, straciłem wtedy kawał swoich marzeń i wyobrażeń co do nadnaturalnych zdolności twórczych ludzi ze studia Piranha Bytes. Jednak Arcanii nie tworzą już ludzie z ww. studia. Na szczęście? Otóż wygląda na to, że niestety nie.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Nowe dziecko Obsidian Entertainment – Alpha Protocol – to bez wątpienia najgłośniejsza produkcja marcowej konferencji CD Projektu. Jasne, u nas i w części Europy o wiele większe emocje budzą świetnie zapowiadający się Wiedźmin 2, czy będąca nadzieją popularnej serii Gothic Arcania (choć ta raczej zawiedzie – patrz: zapowiedź Canisa), jednak globalnie szpiegowski cRPG wywołuje więcej zamieszania. Tak, mimo wielu elementów zręcznościowych to wciąż role-play, co podkreślają twórcy.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:40
Rozrósł nam się przemysł przeglądarkowych gier online przez ostatnie lata. To, co jeszcze całkiem niedawno było domeną programistów-amatorów, hobbystycznie i w pojedynkę tworzących proste graficznie albo w ogóle oparte niemal wyłącznie na tekście RPGi, teraz stało się biznesem, w który swoje palce postanowiły włożyć największe korporacje. Jedne tworzą przeglądarkowe gierki, których zadaniem jest promocja „dużej”, pudełkowej wersji danego tytułu – „Wiedźmin Versus” doskonałym tego przykładem. Niektórzy jednak, w tym takie tuzy jak Electronic Arts czy Ubisoft, zwietrzyli grube pieniądze skryte bezpośrednio w samych „browserówkach” i od jakiegoś czasu powstają przeglądarkowe projekty nastawione stricte na zarobek. I wcale nie są to tytuły niszowe – serie jak Might and Magic czy Ultima na pewno niejednemu fanowi komputerowej rozrywki nie są obce. Pionierskie czasy się skończyły – teraz w grę weszli smutni panowie w garniturach z teczkami wypchanymi papierkami i danymi statystycznymi mówiącymi, w którym kierunku wspomniane papierki wysłać.
<< poprzednie | 612 | 613 | 614 | 615 | 616 | 617 | 618 | 619 | 620 | 621 | 622 | następne >> |