Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

TIPSY
PUBLICYSTYKA
PORADNIK
AKTUALNOŚCI
Playstation 3
Little Big Planet 2
Little Big Planet 2 box
Producent:Media Molecule
Wydawca:Sony Computer Entertainment
Dystrybutor:Sony Computer Entertainment
Premiera (polska):19.01.2011
Premiera (świat):21.01.2011
Gatunek:Dla dzieci, Przygodowe
Mam
Ukończona
Czekam
Obserwuj
Ulubione
Ocena
Redakcja
Czytelnicy
Grafika:
Dźwięk:
Grywalność:
Ogólna:

Ocena ogólna:

8.3

Zagłosuj
Zobacz szczegóły
Informacje
Nośnik:
BD (w ilości: 1)
Tryb single player:
Tak
Tryb multi player:
Tak (2 na 1 komputerze, Internet)

Kontrolery:
Gamepad

Wymagania
Procesor:
Nie podano
Karta graficzna:
Nie podano
Pamięć RAM:
Nie podano
Miejsce na dysku:
Nie podano
System operacyjny:
Nie podano
Ostatnie powiązane aktualności

Na chwilę obecną, brak aktualności powiązanych z tą grą.

Powiązane gry

Opis
Pierwsza część \"Little Big Planet\" była czymś nowym. Z założenia była to gra platformowa z genialną fizyką, stworzona z myślą o graniu, tworzeniu i dzieleniu się swoimi dziełami. Nie będę ponownie rozpisywał się na temat genialnego edytora poziomów, robiłem to już przy okazji recenzji pierwszej części. Najważniejsze są fakty, że zwykli gracze zrobili ponad 2 miliony poziomów z których zdecydowana większość była grywana i oferowała oryginalne patenty niespotykane nigdzie indziej. Gracze realizowali swoją potrzebę twórczości i odzwierciedlali swoje dusze na planszach do \"Little Big Planet\". Sprawą jakiej twórcy gry nie mogli przewidzieć to fakt, że powstały levele będące rpg-ami, wyścigami, a nawet strzelankami z widokiem z pierwszej osoby. Wszystko możliwe dzięki mało skomplikowanym mechanizmom rządzącym grą jednak połączonym w taki sposób, że zaskoczyło samych twórców. Powstało mnóstwo mniej lub bardziej grywanych wynalazków, wszystkie jednak zachwycały. Przykładem być może kalkulator. Wielu z was pomyśli sobie \"a co to za problem napisać skrypt jakiegoś kalkulatora i walnąć do gry\", chodzi jednak o to, że właśnie w edytorze leveli nie piszemy żadnych skryptów! Posługujemy się różnymi materiałami, którym nadajemy konkretne kształty i łączymy je różnego rodzaju kabelkami, przełącznikami, czujnikami, silniczkami itp. W taki oto sposób powstały wynalazki złożone z setek mechanizmów połączonych kablami, które nie są tylko modelem, ale każdy mały, nawet najmniejszy element ma jakieś znaczenie.

GALERIA GRY
REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 7.14 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x