Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

RECENZJA
TIPSY
PUBLICYSTYKA
PORADNIK
FILMY
Komputer osobisty
Brick-Force
Brick-Force box
Producent:EXE Games
Wydawca:Infernum
Dystrybutor:Infernum
Premiera (polska):31.07.2012
Premiera (świat):31.07.2012
Gatunek:FPS, Akcja, Zręcznościowa
Mam
Ukończona
Czekam
Obserwuj
Ulubione
Ocena
Redakcja
Czytelnicy
Ta gra nie została jeszcze oceniona przez naszą redakcję.

Ocena ogólna:

?

Zagłosuj
Zobacz szczegóły

Brick-Force

Dodano dnia 25-05-2012 19:41

Zapowiedź

Klocki do znudzenia

Brick-Force zasilany jest silnikiem Unity 3D i pozwala na odpalenie gry przez przeglądarkę. Komiksowa oprawa wygląda tak sobie, jakby gorzej od Minecrafta. Te wszystkie kolorowe mapy nieszczególnie przypadają mi do gustu, tak jak cała ogólna koncepcja biegania po kartonach i strzelania do kartonów. Specyficzna oprawa graficzna próbuje nieudolnie ukryć wszystkie mankamenty gry. Postaci wyglądają średnio, wielkie łby wyglądają idiotycznie. Sytuacji nie poprawiają modele broni i ubrania. Trzeba to sobie powiedzieć - oprawa graficzna wygląda średnio, daleko jej do Borderlands czy Minecrafta, które zawojowały świat komiksową grafiką. Słabo wypadają animacje śmierci, z naszej perspektywy wygląda to tak, że znika część interfejsu i na środku pojawia się napis "Respawn" z paskiem postępu. Jeśli to my zabijamy oponenta, to towarzyszy temu niespecjalnie skomplikowana animacja upadku. Gdy postaci odnoszą rany na ich twarzach pojawiają się fontanny łez, słynące z anime. Irytują za to (przynajmniej mnie) azjatyckie, piskliwe i dziecinne głosy, które wydają polecenia lub okrzyki bojowe. Zresztą, producent pochodzi z Korei, więc nie ma się co dziwić, że gra utrzymana jest w tym klimacie.

Brick-Force - Wersja Beta - #6

Beta trwa

Brick-Force, mimo fajnego elementu związanego z budowaniem map, raczej nie wzbije się ponad inne, konkurencyjne produkcje, które nie oferują podobnej opcji. Sam tytuł czerpie z Minecrafta, Counter-Stike'a czy Team Fortress 2. Nie jest to oczywiście nic złego, ale lepiej nie powielać zużytych już schematów i wymyślić coś świeżego. Samo budowanie plansz, według mnie, nie jest jakąś oryginalną opcją i jeśli przyciągnie rzeszę graczy to z pewnością nie na długo. Strzelaniny nie są niczym nowym, odrzuca azjatycka otoczka i średniej jakości grafika. W dodatku królują tutaj mikropłatności, co jeszcze bardziej zniechęca do gry. Budowanie map może być super, ale co z tego, skoro za strzelanie trzeba płacić i nie dostarcza ono niczego nowego względem konkurencji. Twórcy zapewniają, że mają w planach wprowadzenie nowych opcji, nowych trybów gry i wszystkiego nowego po trochu. Dojdą nowe krajobrazy w stylu science-fiction lub Dzikiego Zachodu. Wierni fani mają na co czekać.

Brick-Force - Wersja Beta - #10

Jeśli jest ktoś chętny do sprawdzenia tej produkcji ma szansę załapać się do trwającej bety. Wystarczy tylko klucz-zaproszenie, który można zdobyć w sieci i Brick-Force stoi przed Wami otworem.
<< poprzednie 1 2
AUTOR
Avatar użytkownika Mateusz ″Polew″ Polewczyk
Mateusz
Polewczyk
"Polew"
GALERIA GRY
REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 9.82 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x