Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:51
Kod do levelu 2: YZ0MCBDJMHR YCZYC0KV63R
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:51
Kod do levelu 2: YZ0MCBDJMHR YCZYC0KV63R
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:51
W dzisiejszych czasach coraz ciężej o tak dobrze i innowacyjnie zapowiadającej się kontynuacji. Risen 2: Dark Waters różni się od swojego poprzednika prawie wszystkim: od klimatów i otoczenia, w jakim przyjdzie nam się znajdować, poprzez uzbrojenie i mechanikę gry. Pierwszy Risen był spadkobiercą serii Gothic - i było to widać i czuć. W sequelu twórcy nie chcą już trzymać się utartego szlaku - wyznaczają nowy.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:51
Ciche, zielone wzgórze położone nieopodal błękitnego oceanu. Słońce leniwie przygrzewa prężne, zielone palmy. Nagle idyllę przerywa ryk dwunastu pojazdów, które z prędkością błyskawicy wdzierają się na wzniesienie. Po chwili ryk ucicha i wzgórze znowu wypełnia cisza. Coś się jednak zmieniło - pośród zielonej trawy pozostały wraki kilku pojazdów, których kierowcom nie udało się odpowiednio szybko zareagować na ostry zakręt. Witaj w Mad Riders.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:51
Gier z gatunku MMORPG zazwyczaj unikam. Już nie tyle chodzi o to, że są one przerażającymi pożeraczami czasu (choć to też ma znaczenie), co raczej dlatego, że w 99% tytułów system walki jest... nudny. Pojedynki sprowadzają się do używania na okrągło tych samych skilli i wymagają zręczności na poziomie średnio ogarniętego pięciolatka. Nie tego szukam w grach. TERA miała być inna. System walki miał być prawdziwą rewolucją, oparty na zręczności i mający w sobie więcej z slashera czy TPSa niż jakikolwiek inny MMOeRPeG. Przyznaję, dałem się zwieść zapowiedziom. I gdy tylko nadarzyła się okazja, zapisałem się na zamknięte beta testy. Żeby boleśnie przekonać się, że zapowiedzi swoje, a rzeczywistość swoje.Sathorn w swojej zapowiedzi dokładnie rozpisał się o tym, czym TERA ma być, więc nie będę powielał jego tekstu i skupię się na subiektywnym przedstawieniu tego, czym ta produkcja w trakcie betatestów się faktycznie okazała.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:51
Do gier Ubisoftu mam pewną słabość. Większość z nich to przecież hity na skalę światową, okraszone piękną, niemalże fotorealistyczną grafiką, w dodatku z nietuzinkową fabułą i charakterystycznymi bohaterami. Można by nawet napisać, że gry tworzone przez francuzów z Ubi dorównują nawet kasowym produkcjom filmowym. Szczególny szacunek i oklaski należą się mariażowi producenta z Tomem Clancy'm, który zaowocował świetnymi tytułami, sygnowanymi jego nazwiskiem. Jedną z nich jest nadchodzący marszowym krokiem Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier. Czego można się spodziewać po Żołnierzu Przyszłości? Tego dowiemy się już w czerwcu tego roku...GIEROmaniak tymczasem ma zamiar podsycić atmosferę i doprowadzić was do ślinotoku i zespołu niespokojnych rąk.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:51
Jeżeli jesteś fanem serii gier strategicznych spod znaku "Majesty" to bardzo dobrze, albowiem twórcy serii przygotowują nową grę, dziejącą się w tym uniwersum. Jeśli jesteś również fanem serii Sid Meier's Civilization to cudownie się składa! Albowiem wkrótce na sklepowe półki trafi produkt o obiecującym tytule "Warlock - Master of the Arcane" będący najprościej mówiąc piątą częścią "Cywilizacji" przeniesioną do fantastycznego świata "Majesty". Myślę, że wielu graczom ten krótki wstęp zupełnie wystarczy do tego by już szykować gotówkę na zapowiadaną grę. Tym, którzy chcieliby jednak wiedzieć nieco więcej polecam dalszą lekturę tekstu.
Dodał: Jarosław "Jarosław24" Oparka | 28-08-2008 21:51
Klocki są ostatnio w modzie. Sukces Minecrafta zainspirował twórców Brick-Force do stworzenia podobnej produkcji tyle, że oprócz budowania nastawiona jest również na strzelanie. Wielkie głowy i komiksowa grafika nie robią specjalnego wrażenia, ponadto mikropłatności nie zachęcają do zabawy. Możliwości konstruktorskie są bardzo duże, można odtworzyć znane lokacje lub stworzyć coś zupełnie nowego - wszystko według własnej inwencji. Do Minecrafta wiele brakuje, ale fajnie, że można postrzelać na czymś, co sami stworzyliśmy i co możemy udostępnić innym graczom. Niestety, najlepsze pukawki jak i wrzucenie mapy w sieć kosztuje. Wyciąganie kasy od klienta za wszystko potrafi mocno zniechęcić do dalszej zabawy.
<< poprzednie | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 | 612 | następne >> |