Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

TIPSY
PUBLICYSTYKA
PORADNIK
AKTUALNOŚCI
Komputer osobisty
Afterfall: Insanity
Afterfall: Insanity box
Producent:Nicolas Games Intoxicate
Wydawca:The Games Company
Dystrybutor:CD Projekt
Premiera (polska):25.11.2011
Premiera (świat):25.11.2011
Gatunek:Akcja, Survival horror, Logiczna
Mam
Ukończona
Czekam
Obserwuj
Ulubione
Ocena
Redakcja
Czytelnicy
Grafika:
Dźwięk:
Grywalność:
Ogólna:

Ocena ogólna:

7

Zagłosuj
Zobacz szczegóły

Afterfall: Insanity

Dodano dnia 24-12-2010 19:16

Zapowiedź

Afterfall: Insanity jest jedną z gier, na które czekać powinni głównie Polacy, gdyż to oni są jej pomysłodawcami. Po takich tytułach jak Wiedźmin 2 czy Bulletstorm, w kolejce stoi produkcja ambitnego studia Nicolas Games Intoxicate. Afterfallem warto się zainteresować, nawet jeśli sam tytuł nie zasługuje na laury godne wyżej wymienionych tytułów. Autorzy chcą zrobić coś na wzór Fallouta z polskim akcentem w fabule, co już intryguje. Widziałeś kiedyś grę akcji o patriotycznym przesłaniu?

Polska drugimi Stanami Zjednoczonymi

Podczas II wojny światowej Niemcy jako pierwsi wynaleźli i zdetonowali bombę atomową. Celem ataku III Rzeszy był Związek Radziecki, który zaraz po tym wydarzeniu podpisał akt zawieszenia broni. Naziści jednak nie są jedynymi twórcami bomby atomowej, gdyż starają się o nią również Amerykanie i Rosjanie. Trzy strony konfliktu trzymają się nawzajem w atomowym uścisku. W końcu dochodzi do wojny, w której główną bronią są pociski zagłady. Sytuację wykorzystuje Polska, która działała i rozwijała się w podziemiach. Czas już wyjść ze schronienia i włączyć się do walki o władze. Zaczyna się eksploracja podziemi oraz walka ze zmutowanymi ludźmi i innymi dziwnymi stworzeniami.

Afterfall: Insanity - Promocyjne - #1

W środku tego całego zamieszania znajduje się 38-letni Albert Tokaj, w którego wciela się gracz. Bohater z zawodu jest lekarzem psychiatrii - leczy z klaustrofobii ludzi, którzy przez cały czas siedzieli zamknięci w czterech ścianach. Postać, w którą będziemy mogli się wcielić jest człowiekiem, więc i ona(jak każdy z nas) ma różne problemy. Początkowo jego misją będzie zejście na niższe poziomy bunkrów wraz z eskortą gwardzistów. Ci jednak szybko zginą.

Mix gatunków

Oglądając gameplay z Afterfall'a może on wydać się podobny do kilku gier. Ogólnie produkcja przypomina Gears of War, zresztą działa na tym samym silniku. Podobieństwa doszukać możemy się w Dead Space, gdzie podczas powolnego przemierzania świata, nagle wyskakuje nam coś przed nosem i wywiązuje się walka. Niekoniecznie na broń palną. Do dyspozycji będą jeszcze siekiera i inne krótkodystansowe bronie. W końcu gra też ma być logiczną - coś gdzieś podnieść, zniszczyć jakiś obiekt, który umożliwi dalsze przejście, czy przełączyć jakiś przycisk, pozwalający na kontynuację naszej tułaczki. Rozwiązanie zagadki będzie wymagać od nas zbadania terenu, do tworzenia łamigłówek wykorzystywana będzie fizyka. Pojawią się także niesławne sekwencje QTE, w których jak wiadomo trzeba wciskać określone klawisze w odpowiednich momentach. Elementy skradankowe będą realizowane właśnie za pomocą tego elementu.

Afterfall: Insanity - Promocyjne - #3

Podczas zwiedzania lokacji natkniemy się na mnóstwo ciał ludzi, którzy zostali zabici w bestialski sposób. Nierzadko gra nas będzie straszyć, wysyłając w nieoczekiwanym momencie przeciwników. Nie będziemy w stanie wystrzelać amunicji z bezpiecznej odległości, a ta, podobnie jak w Falloucie, będzie na wagę złota. Zazwyczaj przeciwników okładać będziemy pięściami. Podczas starć możemy używać elementów otoczenia tj. krzeseł, kawałków desek, wieszaków itd. Według zapowiedzi twórców w produkcji walka będzie taktyczna i trudna, a na opublikowanych gameplay'ach grano z włączonymi ułatwieniami.

Afterfall: Insanity - Promocyjne - #4

Twórcy stworzyli system "Fearlock", który pomoże nam w przemierzaniu klaustrofobicznych pomieszczeń. Przebywając w ciemnościach, w zamkniętych, ciasnych pomieszczeniach lub oglądając stertę ciał ludzkich, bohater będzie odczuwał coraz głębszy stres, strach, aż w końcu zacznie panikować. Możemy stracić kontrolę nad naszą postacią, która będąc w dużym strachu będzie starała się popełnić samobójstwo albo pod wpływem adrenaliny będzie zadawała coraz to silniejsze ciosy.
1 2 następne >>
AUTOR
Avatar użytkownika Mateusz ″Polew″ Polewczyk
Mateusz
Polewczyk
"Polew"
GALERIA GRY
REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 11.14 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x