Zaproponuj newsa Zarejestruj się Zaloguj się Zaloguj z Facebook.com Odzyskaj hasło
Profil na Facebook.com Profil na Facebook.com Profil Twitch.tv
Szukanie zaawansowane

LISTA ZAPOWIEDZI

Might & Magic: Heroes VI

Dodał: Adrian "FireStorm" Porębski | 20-01-2011 16:44

Nie znam szanującego się fana strategii i świata baśni, który by nie znał "Heroes of Might & Magic III" albo jakiejkolwiek innej części gry. Seria ta cieszy się olbrzymią popularnością zwłaszcza w Polsce, mimo iż od premiery ostatniej, piątej odsłony "hirołsów" minęło już prawie 5 lat, a najpopularniejsza - trzecia - edycja ujrzała światło dzienne w 1999 roku. Sporo czasu upłynęło nim Ubisoft postanowił w końcu wygadać się w sprawie "szóstki". Projekt Black Hole Games już zyskał sobie wielu wrogów,jak i wielu entuzjastów, mimo iż tak naprawdę niewiele o nim wiadomo.

Komentarze | czytaj więcej

Total War: Shogun 2

Dodał: Łukasz "JayL" Jakubczak | 17-01-2011 20:37

Po dwóch odsłonach serii umieszczonych w zupełnie nowej epoce, twórcy "Total Warów", studio Creative Assembly, zdecydowali się po raz drugi powrócić do znanego już fanom tych produkcji okresu. Za pierwszym razem odświeżony został "Medieval". Teraz powrócimy do korzeni, gdyż światło dzienne ujrzy sequel gry, która zapoczątkowała cały cykl - "Shogun 2". Drugi raz zawitamy do feudalnej Japonii, aby pogodzić zwaśnione rody samurajów i zostać tytułowym shogunem. Tym razem jednak dzieło Brytyjczyków będzie udoskonalone dzięki doświadczeniu, jakie zdobyli tworząc pozostałe pięć odsłon sagi.

Komentarze | czytaj więcej

Valkyria Chronicles 3

Dodał: Kamil "Bolognese" Kozakowski | 11-01-2011 23:12

"Valkyria Chronicles" to seria, która zadebiutowała na rynku gier wideo w 2008 roku na konsoli Sony PlayStation 3. Produkcja nowej japońskiej serii okazał się niezwykle udana. Tytuł ten został przyjęty przez graczy i krytyków z wielkim entuzjazmem. Twórcy pokazali, że w gatunku jRPG można stworzyć jeszcze coś zupełnie nowego, lepszego i nie komplikującego graczom życia. Sega zademonstrowała innym producentom jak w teoretycznie prosty, ale niesamowicie przemyślany i ciekawy sposób połączyć RPG ze strategią turową oraz RTS-em, dodatkowo wrzucając to wszystko w bardzo interesującą otoczkę fabularną i dobrze wymyślony świat - fikcyjny, ale aż kipiący od licznych odwołań do wydarzeń historycznych. Tym razem jednak, podobnie jak w części drugiej, to użytkownicy PlayStation Portable będą mogli się cieszyć najnowszą odsłoną tej stosunkowo młodej serii.

Komentarze | czytaj więcej

Little Big Planet 2

Dodał: Łukasz "JoHnyW" Wolski | 06-01-2011 12:16

Pierwsza część "Little Big Planet" była czymś nowym. Z założenia była to gra platformowa z genialną fizyką, stworzona z myślą o graniu, tworzeniu i dzieleniu się swoimi dziełami. Nie będę ponownie rozpisywał się na temat genialnego edytora poziomów, robiłem to już przy okazji recenzji pierwszej części. Najważniejsze są fakty, że zwykli gracze zrobili ponad 2 miliony poziomów z których zdecydowana większość była grywana i oferowała oryginalne patenty niespotykane nigdzie indziej. Gracze realizowali swoją potrzebę twórczości i odzwierciedlali swoje dusze na planszach do "Little Big Planet". Sprawą jakiej twórcy gry nie mogli przewidzieć to fakt, że powstały levele będące rpg-ami, wyścigami, a nawet strzelankami z widokiem z pierwszej osoby. Wszystko możliwe dzięki mało skomplikowanym mechanizmom rządzącym grą jednak połączonym w taki sposób, że zaskoczyło samych twórców. Powstało mnóstwo mniej lub bardziej grywanych wynalazków, wszystkie jednak zachwycały. Przykładem być może kalkulator. Wielu z was pomyśli sobie "a co to za problem napisać skrypt jakiegoś kalkulatora i walnąć do gry", chodzi jednak o to, że właśnie w edytorze leveli nie piszemy żadnych skryptów! Posługujemy się różnymi materiałami, którym nadajemy konkretne kształty i łączymy je różnego rodzaju kabelkami, przełącznikami, czujnikami, silniczkami itp. W taki oto sposób powstały wynalazki złożone z setek mechanizmów połączonych kablami, które nie są tylko modelem, ale każdy mały, nawet najmniejszy element ma jakieś znaczenie.

Komentarze | czytaj więcej

Afterfall: Insanity

Dodał: Mateusz "Polew" Polewczyk | 24-12-2010 19:16

Afterfall: Insanity jest jedną z gier, na które czekać powinni głównie Polacy, gdyż to oni są jej pomysłodawcami. Po takich tytułach jak Wiedźmin 2 czy Bulletstorm, w kolejce stoi produkcja ambitnego studia Nicolas Games Intoxicate. Afterfallem warto się zainteresować, nawet jeśli sam tytuł nie zasługuje na laury godne wyżej wymienionych tytułów. Autorzy chcą zrobić coś na wzór Fallouta z polskim akcentem w fabule, co już intryguje. Widziałeś kiedyś grę akcji o patriotycznym przesłaniu?

Komentarze | czytaj więcej

The 3rd Birthday

Dodał: Piotr "Zyggi" Zygmunt | 23-12-2010 15:43

Jeśli chodzi o PSP to repertuar gier dostępnych na tego handhelda do oszałamiających nie należy. Jest raptem kilka tytułów na tyle głębokich, że gdyby wydano je na większe konsole nie skończyłoby się to salwami śmiechu, bo powiedzmy sobie szczerze: Patapon czy Loco Roco to nie są tytuły poważne. Nie mówię, że są złe, bo to wciąż bardzo grywalne, dające dużą frajdę produkcje. PSP zwyczajnie brakuje dobrych i w miarę poważnych produkcji pokroju "Metal Gear Solid: Peace Walker" czy "Kingdom Hearts: Birth by Sleep". Square-enix (które tak nawiasem mówiąc, ostatnimi czasy trochę podpadło swoim fanom) postanowili wskrzesić starą i wciąż posiadającą spore grono wielbicieli serię "Parasite Eve" znaną z PS One.

Komentarze | czytaj więcej

Dead Space 2

Dodał: Piotr "Zyggi" Zygmunt | 17-12-2010 12:22

W roku 2008 po raz pierwszy mogliśmy polecieć w przestrzeń kosmiczną i poznać warunki panujące na obcych planetach. Niestety dla niektórych wszechświat okazał się martwy. Przekonał się o tym Isaac Clarke - prosty inżynier, który przeżył największy koszmar swojego życia. Przetrwał bez większych obrażeń fizycznych, natomiast jego umysł już nigdy nie będzie taki sam. W "Dead Space 2" koszmar wróci, a nasz bohater z przestraszonego technika stanie się zaprawionym w bojach weteranem. Ale czy to wystarczy? W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku...

Komentarze | czytaj więcej

Homefront

Dodał: Adrian "FireStorm" Porębski | 13-12-2010 18:39

Stany Zjednoczone Ameryki to potężny, wspaniały, prześwietny i na pewno błogosławiony przez Boga kraj. No, przynajmniej oczami przeciętnego Amerykanina. Dlatego jesteśmy zasypywani filmami, książkami i grami, w których to dzielni Marines ratują świat przed zagładą z rąk obcych, nazistów albo sowietów, a wszystko to, naturalnie, tak przepełnione patosem, że jedyną reakcją zdrowego Europejczyka(który na dodatek wie co nieco o historii) jest obrzydzenie. Scenarzyści gier komputerowych i wideo chyba również się przejedli trochę tym tematem. Jednak tylko głupi sądziłby, że zrezygnują z "boskiego państwa hamburgerożerców" - tym razem po prostu kto inny jest tym złym. Co więcej!- agresor jest tak przepełniony szatanem, że aż udało mu się podbić USA! Przez taki bieg wydarzeń dzielni Marines znowu spotkają się na froncie - "Homefront'cie".

Komentarze | czytaj więcej

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Dodał: Mateusz "Polew" Polewczyk | 11-11-2010 18:13

Seria Ghost Recon przechodzi zmiany. Nie będzie już dogłębnego planowania i martwienia się, czy wszystko pójdzie zgodnie z planem. Charakter rozgrywki nabierze tempa, produkcja wyraźnym krokiem zmierza w stronę marek takich jak Call of Duty, czy Medal of Honor. Twórcy stawiają na akcję, dynamikę i skrypty. Ale czy to źle? Ponownie przed tytułem widnieje nazwisko Toma Clancy’ego, ale niewiele ma on wspólnego z grą.

Komentarze | czytaj więcej

James Bond 007: Blood Stone

Dodał: Mateusz "Polew" Polewczyk | 27-10-2010 14:30

Gry z Jamesem Bondem nie wywołują furory. Ostatnia produkcja – Quantum of Solace – była przeciętniakiem, jednak studio, któremu Activision zleciło stworzenie nowej przygody z brytyjskim agentem Jej Królewskiej Mości ma szansę wybić ponad przeciętność swój tytuł. Ekipa, która pracuje nad James Bond 007: Blood Stone zwie się Bizzare Creations i na swoim koncie ma już The Club, Blur, czy serię Projekt Gotham Racing. Jak widać studio do tej pory lubowało się w wyścigówkach, czy jest więc szansa, aby tak ambitne plany stały się rzeczywistością?

Komentarze | czytaj więcej

<< poprzednie 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 następne >>
REKLAMA

Created by Notimeo logo
Copyright © GIEROmaniak 2005-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona załadowała się w 13.16 ms.

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania z naszej polityki prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

x