Dodał: Piotr "Piotru" Ostrowski | 12-04-2010 17:52
Bigfoot
Dodał: Kamil "sathorn" Ostrowski | 12-04-2010 09:54
Kolejna eksplozja wstrząsnęła kompleksem przewracając Huanga. Naciągnął bojówki i wzrokiem zaczął szukać broni. Leżała na swoim miejscu, na stojaku przy wyjściu. Skrzyżował spojrzenia ze swoimi towarzyszami z baraku. Napotkał spocone twarze, rozbiegane spojrzenia i trzęsące się ręce. Z megafonów brzmiał ciągle ten sam natarczywy głos tłumaczący im po raz setny, że to nie są ćwiczenia. Wiedzieli o tym dobrze. Czuli, że to coś poważnego. Mieli tylko nadzieję, że to nie Rico Rodriquez.
Dodał: Łukasz "JayL" Jakubczak | 06-04-2010 19:29
Sequel oszałamiającego graficznie dzieła studia Crytek jest idealnym przykładem na kompletne zmarnowanie potencjału otwartego świata. Pierwszemu Far Cry'owi wystarczyła oprawa wizualna, teraz jednak – choć produkcja jest piękna – wygląd to za mało. Zabrakło spójnej fabuły, klimatu, przemyślanego gameplay'a, pomysłów na zapewnienie graczowi okazji do zabawy. Do tego kilka wpadek i mamy coś, co powinno być świetne, a niestety przejawia „syndrom Crysisa” - niektórym się podoba, acz dla większości to tylko zwykła strzelanina.
Dodał: Łukasz "JoHnyW" Wolski | 06-04-2010 14:36
Do Moskiewskiego Metra wchodzisz na własną odpowiedzialność!
Dodał: dziku292 | 03-04-2010 10:28
Produkcje traktujące o branży filmowej to rzadkość, powiedziałbym nawet, iż tego typu tytułów wcale nie ma. W 2005 roku na ratunek przychodzi nam Lionhead Studio twórcy świetnego Fable: Zapomniane Opowieści, a wraz z nim wielki już Peter Molynoux. Czy The Movies spełni nasze marzenia o stworzeniu własnego filmu, który zarobi miliony w kinach? Otóż tego dowiecie się, czytając recenzję, do której zapraszam.
Dodał: Kamil "sathorn" Ostrowski | 01-04-2010 15:05
Na pojawienie się kolejnej części przygód Kratosa na konsolach stacjonarnych, czekaliśmy nieprzyzwoicie wręcz długo. Trzy długie lata, w czasie których nie było nam dane znęcać się, masakrować i robić miazgi z bogów, tytanów, potworów i nieumarłych, którzy by stanęli nam na drodze. Dzięki Bogu (Wojny)!
Dodał: Łukasz "JayL" Jakubczak | 31-03-2010 10:25
Pierwszy SupCom był zapowiadany jako rewolucja pod względem skali potyczek, stworzona pod okiem Chrisa Taylora, odpowiedzialnego za klasyk sprzed kilkunastu lat – Total Anihilation, przeszedł jednak jakoś bez echa. Mimo to twórcy zdecydowali się stworzyć kontynuację, o której z kolei... szczerze mówiąc, prawie nic nie słyszałem. Gra nie wzbudzała większych emocji ani przed wydaniem, ani po. Ba, na wielu największych polskich forach tematu jej poświęconego nie ma wcale, bądź jest, ale leży ugorem, gdyż nikt w nim nie pisze. Muszę przyznać, iż dzieło Gas Powered Games nie zasłużyło na taki los. Nie jest może megahitem, jest słabsze od "jedynki", ale mimo to stanowi kawał dobrego RTS-a, w którego fan gatunku musi zagrać.
<< poprzednie | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | następne >> |